bigggan Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Noen videoer som jeg ser på nettleseren blir pikslet sånn som bildet jeg har lagt ved, skjer ikke med alle videoer, men med noen og tror det skjer når jeg setter på høyere kvalitet. Skjer aldri når jeg spiller, skrivebord/bakgrunn, DVD, osv... Bare videoer som jeg streamer over internett. Kan dere skjekke om det Har Hd5850 med nesten nyeste driver. Endret 15. august 2010 av bigggan Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Kansje det kan ha med flash hardware decording å gjøre? resintaller flash med nyeste versjon er vel verdt å teste. -Stigma Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Det ble ikke fikset. Da vet vi at problemet er hos meg og ikke bare videoen :/ Endret 16. august 2010 av bigggan Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Endret 16. august 2010 av bigggan Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Det ble ikke fikset. Da vet vi at problemet er hos meg og ikke bare videoen :/ Prøv å disable "Hardware acceleration" Høyreklikk på youtube filmen, og disable. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Ja det virket! takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå