Nash Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Da går jeg ikke han. Har også en dress som må fikses litt på, men er for lat til å gjøre noe med det Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg trodde det var Alexander? Theodore Alexander, eller omvendt? Theodore Frederick Alexander hvis det er viktig Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg trodde det var Alexander? Theodore Alexander, eller omvendt? Theodore Frederick Alexander hvis det er viktig Det var en munnfull. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg trodde det var Alexander? Theodore Alexander, eller omvendt? Theodore Frederick Alexander hvis det er viktig Det var en munnfull. Du skulle bare visst resten av navnet du... Takker foreldrene mine for at jeg ikke klarte å skrive hele før i 3. klasse. Lenke til kommentar
August. Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 ^ Jeg kom tilfeldigvis over det i en artikkel om kunst her om dagen. Ble litt satt ut Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) http://stekerne.blogg.no ? Endret 7. august 2011 av Jonas. 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 ^ Jeg kom tilfeldigvis over det i en artikkel om kunst her om dagen. Ble litt satt ut Ja, ikke kjøp Munch Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 ^ Jeg kom tilfeldigvis over det i en artikkel om kunst her om dagen. Ble litt satt ut Ja, ikke kjøp Munch Har du link til den artikkelen? Forresten hadde det vært artig å prate litt kunst med deg. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Tror jeg gjør godt i å ikke poste noen artikkel her. Munch er jo det beste kjøpet du kan gjøre pr. i dag, mtp. Munch-året 2014. God investering. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 ^ Jeg kom tilfeldigvis over det i en artikkel om kunst her om dagen. Ble litt satt ut Ja, ikke kjøp Munch Har du link til den artikkelen? Forresten hadde det vært artig å prate litt kunst med deg. Google? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvis noen vil ha en rabattkode som gir 10 $ rabatt på Moderntailor er det bare å sende en PM. Den må brukes innen 30 dager, og jeg kommer nok ikke til å bestille noe derfra før den tid... Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Er det noen som kan anbefale noen skreddere i Trondheim? Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Noen som vet om en god skredder/sydame i bergensområdet? Har en losjakke som skulle vært tatt inn litt i livet.. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Noen som vet om en god skredder/sydame i bergensområdet? Har en losjakke som skulle vært tatt inn litt i livet.. Jeg gikk til en sydame i Gågaten med en bukse. Godt fornøyd, men mer erfaring har jeg ikke. T. Michael i Skostredet er sikkert blant de beste i Bergen, om ikke Norge, det er i hvert fall inntrykket mitt. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Har sendt mail til T.Michael for to uker siden. Så antar at han er "for god" til å ta jobben siden han ikke svarer. Husker ikke hva denne sydamen het vel? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Er det noen som kan anbefale noen skreddere i Trondheim? På byhaven, i kjelleren, er det en jeg har brukt ihvertfall. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Har sendt mail til T.Michael for to uker siden. Så antar at han er "for god" til å ta jobben siden han ikke svarer. Husker ikke hva denne sydamen het vel? Ikke nøyaktig, men hun holder til i den butikken lengst ut i Gågaten (lengst unna sentrum). En knappebutikk eller noe. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Oppdatering: Leverte jakken inn til de to damene som driver "Snerten snelle" i 3.etg. på bystasjonen. De virket meget flinke og skulle ha 400,- for å sy den inn i livet. Er spent på resultatet Er forøvrig 2-3 ukers ventetid der Kommer tilbake med bilder av resultatet. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Da har jeg nettopp vært og målt meg og fått bestilt en blazer. Stoffet er 100% ull fra et austrlask merke jeg ikke husker navnet på. Det blir to knapper, ticket pocket, notch lapels, double vents og uten skulderputer. Blir spennende å se resultatet, skal prøve den den 5. oktober. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå