fkm Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg pleier å betale rundt en 500-lapp, men det varierer. Hvem har laget blazeren? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 "Designed by Bhambi´s New York", og under står det "Harold Levy". Betalte bare 240 kroner inkl. frakt, så da prøver jeg heller å selge den på finn.no eller noe. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 På tide å børste støv av skreddertråden. Dagens første spørsmål: Hvor mye kan en skredder gjøre med en bukse? Hvor man størrelser kan bli tatt inn i livet? Dagens andre spørsmål: Hvilke andre skreddere finnes det i Asker/Bærum som gjør en god jobb, sett bort i fra damene i Asker som fkm nevnte tidligere (de ville ikke gjøre noe med dressjakken min sist gang ihvertfall)? Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ikke for å gå altfor off-topic her, lokeland, men jeg har et spørsmål til deg. Det er tydelig at du sliter en del med å finne små nok størrelser og siden du er over gjennomsnittet interessert i mote og tekstiler så blir dette veldig ofte et hinder for deg. Nå vet jeg ikke helt hvor lenge du har slitt med sykdommen, men prøver du å gjøre noe med det? Ut i fra hvordan du snakker om din egen størrelse så ville svaret vært ja, men jeg må bare vite. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Pleier alltid å si at jeg heller skulle vært jente. Da hadde det plutselig ikke vært så ille å være så tynn Jeg gjør ingenting ettersom jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, og legen har ikke så mange forslag å komme med i grunnen. Tvangsfôring er vel det eneste som funker når ikke anti-depressiva med økt matlyst som bivirkning fungerer. Sender deg heller en PM jeg, men tar fortsatt imot forslag. Er et par bukser fra Borrelli som står på ønskelista, men må vite at en skredder faktisk kan ta de inn uten at de er nødt til å sy om hele buksa. Endret 20. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hvor mye får man gjort med en bukse? Er det mulig for en skredder å gjøre den smalere i bena? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Å gjøre den smalere i beina kan du gjøre selv om konstruksjonen er riktig. Er bare å snu den på vranga og sy ny søm og klikke av restene. Så ja, en skredder kan gjøre det, men det kan du også. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Tips skredder Stavanger? Opplegg av dressbukse + litt tilpassing på dressjakken. Pass deg nå før jul. Da er det travle tider, og de slurver mye. I Kongsgata, M og Y (tror jeg de kaller seg, vietnameserne), men du må være veldig tydelig på hva du vil og hvordan du vil ha det. Da kan det gå greit. Dag Fikk lagt opp en bukse og sydd den smalere i beina. Resultatet ble som forventet. Vanskelig å finne noe å klage på i og med at jobben var såpass enkel. Betalte 320kr. Å gjøre den smalere i beina kan du gjøre selv om konstruksjonen er riktig. Er bare å snu den på vranga og sy ny søm og klikke av restene. Så ja, en skredder kan gjøre det, men det kan du også. Kan tenke meg det er vanskelig å få det rett? Endret 24. januar 2011 av El Matador Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ikke hvis du bruker krittet med stødig hånd, kopierer malen over på andre fot og bruker en tung saks. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg prøvde det på et par gamle billigbukser med rett passform. Fungerte veldig bra, synes ikke at den er tatt inn av meg engang.. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Funker det å sy inn buksa på den måten bare under kneet, eller må det gjøres hele veien opp? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Så lenge overgangen ikke blir for brå går det nok bra. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Så lenge du begynner med liten vinkel slik at det ikke blir noe stort hakk inn i buksen burde det ikke være noe stort problem. Problemet da er at, siden du har så liten vinkel får du ikke slimmet buksen så mye, bare litt. edit: Norskfail Endret 15. februar 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Har et par svarte, slim fit jeans fra HM jeg gjerne skulle ha brukt mer. Problemet er at de er for lange og mangler en knapp i smekken. Regner med dette er en smal sak for enhver skredder? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Faktisk er det så enkelt at du burde kunne sy på en ny selv, med litt hjelp fra YouTube! Til og med jeg har greid det, og jeg har ti tommeltotter. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Så vidt jeg vet har det ikke blitt svart på tidligere, så jeg stiller et spørsmål. Som sannsynligvis er relativt tåpelig. Kan en skredder gjøre noe som helst med en ullgenser, type lam/merino? Jeg har en som gjerne skulle vært tatt litt inn i livet. Det er forsåvidt også mitt største problem når jeg kjøper gensere, smal midje. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Burde vel gå greit det? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hvor mye er det mulig å ta inn en dressjakke i livet, før proposjonene blir feil? Har en jakke som er perfekt i lengden men er alt for stor rundt livet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det avhenger av konstruksjonen, men det er som regel mulig å ta inn ganske mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå