Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Av ren nysgjerrighet, hvor mye måtte du ut med for dette? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 370000 won, blir vel rundt 1800kr. Derfor jeg er spent på resultatet, men de jeg prøvde der virket av god kvalitet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Kult. Hvem syr den for deg? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det vet jeg faktisk ikke. Dette blir min første MTM-noesomhelst, så får huske å spørre om sånt neste gang. Jeg ser for meg at dette blir et stort "lære av mine egne feil"-prosjekt og hvis det ikke blir bra nå, så går det sikkert bedre neste gang. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Du vet ikke? Gikk du bare inn i en eller annen bygning uten å se hva som sto på skiltet? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Aah. Jo, The Suit het det. Finner ikke noen nettside... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg holder på å sy et eget par dongeribukser nå, som jeg blogger om. Og hvis noen lurer på hvordan "jeans" ser ut, før de blir jeans, så er det slik: 1 Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hentet en Barbour Bedale på posten nå som viste seg å være en størrelse for stor. Fordi det blir fryktelig mye styr å bytte den tenker jeg heller å ta den med til en skredder for å se hva de kan gjøre, regner med det skal holde å legge opp armene og muligens sy den litt inn i skulderene. Ser at Oslo Skredderstue er anbefalt, men det hadde vært greit å slippe å betale en formue. Noen alternativer? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har ikke Bedale raglan-ermer? Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Jo, jeg tenkte på å sprette opp sømmene som går over ryggen og få sydd dem inn litt. Dårlig formulering fra min side. Det lar seg vel gjøre? Edit: Sy inn ryggen, altså. Endret 18. oktober 2011 av Pernille M Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg går jo ut i fra at det er mulig, men vil det ikke være enklere å bare bytte den? Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Country Attire har ingen mindre størrelser på lager, og det er nå jeg trenger jakken. Endret 18. oktober 2011 av Pernille M Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hentet en Barbour Bedale på posten nå som viste seg å være en størrelse for stor. Fordi det blir fryktelig mye styr å bytte den tenker jeg heller å ta den med til en skredder for å se hva de kan gjøre, regner med det skal holde å legge opp armene og muligens sy den litt inn i skulderene. Ser at Oslo Skredderstue er anbefalt, men det hadde vært greit å slippe å betale en formue. Noen alternativer? Nå forventer jeg (og sikkert mange andre også) bilder i bildetråden. Jenter med Barbourjakker er vanskelig å ikke like. Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hehe, det er nok ikke umulig. Leverte den til Oslo Skredderstue i stad. Det holdt visst å legge den opp i ermene, men bare det tok de 770(!) kr for. Regner med at arbeidet blir deretter også, det virket i alle fall som om fyren hadde veldig peiling. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Du har blitt rana. Har også blitt fortalt av diverse folk at Oslo Skredderstue er ganske dyre, og her er jo beviset. Tror ikke jeg hadde giddet å betale mer enn 4-500kr for opplegg av ermer. Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det ble en med avansert oppgave på grunn av knit cuffsene (aner ikke hva det heter på norsk). Vanligvis tok han 500. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Okey, da er det vel ikke fullt så ille. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 På en kompis sin bedale la de opp ermene fra skuldrene, nettopp for at de skulle slippe å gjøre noe med cuffsa... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Tenker å finne en skredder imorgen for å justere på losjakken min fra Hackett, ermene og livet for å være nøyaktig, samt litt småfiks (har ødelagt den lille tøybiten man henger på knaggen). Har aldri fått klær behandlet hos skreddere før. Noen tanker om hvor mye det koster? Bor i England. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå