kallepetrus Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Hei! Skal til Tønsberg i helga, så lurtepå om det er noen butikker det er verdt å stikek innom? Greit hvis dere forkalrer halvveis hvor det ligger også. Har ikke tenkt til å bruke mer enn noen tusen på en del plagg. Rocka-punk-old-school skate-hippie-stil, god blanding! Takk Endret 15. august 2010 av kallepetrus Lenke til kommentar
heykey Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Hei! Skal til Tønsberg eller hva det heter i helga, så lurtepå om det er noen butikker det er verdt å stikek innom? Greit hvis dere forkalrer halvveis hvor det ligger også. Har ikke tenkt til å bruke mer enn noen tusen på en del plagg. Rocka-punk-old-school skate-hippie-stil, god blanding! Takk Jeg er fra Tønsberg, men med den "eller hva det heter" attituden så får du ikke hjelp. 1 Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 15. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Hehe Unnskyld, kan du tilgi meg? Les første post igjen nå! Hahah Endret 15. august 2010 av kallepetrus Lenke til kommentar
heykey Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Hehe Unnskyld, kan du tilgi meg? Les første post igjen nå! Hahah Det var mye bedre Det lureste du gjør er nok å spørre deg frem når du er på Farmandstredet. (kjøpesenteret) Det finnes noen butikker, men jeg vet ikke helt om det er det du ser etter. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 15. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Takk Dette kjøpesenteret ligger mitt i sentrum eller? Lett å finne hvertfall? Aldri vært der før... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Ja, det gjør det. Hvordan ankommer du? Via tog/buss/bil? De fleste butikkene finner du på et relativt lite geografisk område. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 15. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Kommer med bil fra Hamar, skal bo på hotell der fra ferdag ettermiddag til søndag ettermiddag. Hotellet skal ligge like ved havet, vet ikke akkurat hvor. Endret 15. august 2010 av kallepetrus Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Da skal det ikke være noe problem i finne fram. Bare å gå oppover i byen (over veien, forbi McDonalds, fordi torvet - der holder de på å grave). Så kommer du opp til Farmandstredet. Kan hende du finner en butikk eller to på veien oppover også som kan være av interesse. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Butikker som bør passe til din stil i Tønsberg er vel: Twin Palms (ligger rett ved hotellet, hvis du skal på det hotellet jeg tror du skal på) Urban (ligger ved Torget, på vei opp fra brygga/McDonalds til Farmandstredet) Carlings (ligger på andre siden av Torget, rett ved Farmandsstredet) DNA (ligger inne på Farmandsstredet) H&M (ligger inne på Farmandsstredet) Urban (ligger inne på Farmandsstredet) Swag (ligger inne på Farmandsstredet) Resten får du bare lete deg frem til ... Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 16. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Okei, takk skal dere ha! Da blir det litt nye klær. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 18. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Er det en butikk der eller i nærheten som som selger ''manne''vesker? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Er vel et par veske- og sekkbutikker på Farmandstredet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå