myphone Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Hallo, skal tagge / lage grafitti på veggen tegninger osv på romme mit, men kan ikke noe om dette her. Har aldri prøvd å tagge eller noe sånt. Bare spraye railer osv. Hva trenger jeg for å lage tegninger og skrift på veggen med spray bok ? Og hvordan få dem til å se kule ut ? Lage mal ? Hvilke spray bokser trenger jeg og hvor kjøper jeg dem ? Bare å komme med ider Endret 15. august 2010 av myphone Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Kanskje du kan få noen proffer til å gjøre det, som naturligvis tar penger for arbeide sitt eller du kan kjøpe grafitti tapet Lenke til kommentar
myphone Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Har lyst til å lage noe selv. Kansje få noen proffer til å gjøre det Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Vel, det er ditt valg. Jeg har heller ikke noe erfaring med dette, men kanskje man kan kjøpe en tapet som har bokstaver skjært ut. Altså alt på denne tapeten er hvit også har det blitt skjært i tapeten slik at du kan spraye den formen uten at det kommer på noe annet. Men jeg har ikke noe erfaring med dette.. Lenke til kommentar
myphone Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Ja hvor får man kjøpt maler og sånt ? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Du lager malene selv, men øv et annet sted før du starter på rommet ditt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Øv på noen store treplater eller lignende først. Lenke til kommentar
myphone Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Ja, har tenkt til å trene en del først. Hva med denne http://www.montanacans.net/bestilling/quick-packs/2g-action-12/item,652 hvis linken ikke funker er det denne : QUICK PACKS > 2G Action 12 B Har fått litt lyst til å lage graffiti på vegger også helt lovelige. Noen som vet om noen lovelige vegger nære bamble ? Endret 17. august 2010 av myphone Lenke til kommentar
myphone Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 BUMP Skal snart beggyne å male. 12 packen med 2g nitro som jeg linket til eller mtn 94 ? Lenke til kommentar
Migla Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Haha, MTN 94, lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå