Gå til innhold

Favorittlag i Premier League

Lemongrass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt favorittlag er:

Grunnen til at jeg holder med dette laget:

Jeg ble supporter i år:

Kamper jeg har vært på:

Beste minne:

Værste minne:

Dette er bra med dagens spillerstall:

Dette mener jeg bør bedres i dagens spillerstall:

1: Villa

2: Spennende lag i utfordrerposisjon til topp 4 i nær fremtid.

3: Husker ikke, men blusset opp den siste tiden.

4: -

5: De gangene Birmingham og WBA taper.

6: De gangene Birmingham og WBA vinner.

7: Habil midtbane, sålenge Milner blir.

8: Heskey begynner å bli gammel.

Lenke til kommentar

Mitt favorittlag er: Arsenal

Grunnen til at jeg holder med dette laget: Broren min ble plutselig 'Pool-supporter og begynte å se på engelsk fotball. Jeg ville også få meg et lag, og siden faren min var gooner da han var yngre ble det Arsenal.

Jeg ble supporter i år: Litt usikker her, men siden jeg husker å ha sett Seaman i aksjon vil jeg tro at det var i 2002.

Kamper jeg har vært på: Ingen foreløbig, men jeg skal ta turen i løpet av denne sesongen.

Beste minne: Da vi vant FA-cupen mot United i 2005. Det var den sesongen jeg ble skikkelig fan, og etter denne kampen elsket jeg klubben mer enn noen gang. Lehmann var helt insane. Får gåsehud bare jeg tenker på Vieira som dundrer inn den avgjørende straffen. :love: Legendary kamp.

Verste minne: CL-finalen i 2006. Campbell sender alle gooners til himmelen før Eto'o sender oss rett til helvete.

Dette er bra med dagens spillerstall: Stor bredde offensivt, verdensklassespillere som Cesc, RvP, Song, Tommy V og Shava, supertalenter som Wilshere, Gibbs, Frimpong, JET, Lansbury, Nordtveit, Szczesny osv. Vi har supertalenter i hver eneste posisjon. Fremtiden er lys.

Dette mener jeg bør bedres i dagens spillerstall: Vi MÅ ha en ny keeper og en ny stopper. Begge bør ha rutine.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Mitt favorittlag er: Liverpool F.C.

Grunnen til at jeg holder med dette laget: Oppstod helt tilfeldig da jeg så en Premier League-kamp mellom Man Utd og Liverpool da jeg var ca. 5-6 år. Kampen var spennende for en liten gutt, men jeg trengte noen å heie på og det ble Liverpool. Startet i det små, og kjærligheten ble bare sterkere og sterkere.

Jeg ble supporter i år: Sånn ca. 1995.

Kamper jeg har vært på: Liverpool v Porto (Anfield, CL), Liverpool v Luton (Anfield, FA Cup), Vålerenga v Liverpool (Ullevaal, pre-season), Atletico de Madrid v Liverpool (Vicente Calderon, CL), Liverpool v Atletico de Madrid (Anfield, CL), Liverpool v Sunderland (Anfield, PL), Liverpool v Manchester City (Anfield, PL). Denne sesongen skal jeg på 9-11 kamper på Anfield og forhåpentligvis noen bortekamper.

Beste minne: Istanbul 2005.

Værste minne: Premier League-sesongen 2009/2010.

Dette er bra med dagens spillerstall: Sentrallinja i startellveren. Reina, Agger, Skrtel, Carragher, Torres, Gerrard, Carragher, Cole, Mascherano, Aquilani.

Dette mener jeg bør bedres i dagens spillerstall: Bredden i stallen og noen forsterkninger av klasse.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Mitt favorittlag er: Manchester United

Grunnen til at jeg holder med dette laget: Grunnen til at jeg holder med de røde er pågrunn av Ole Gunnar Solskjær, samt at da jeg fikk interessen for fotball så var stebroren min supporter for dem, så da ble det naturlig at jeg også ble United supporter. Og jeg har holdt med de siden, aldri støttet noen andre lag i England.

Jeg ble supporter i år: 2004 var vel min offisiele gang da jeg begynte å følge dem skikkelig.

Kamper jeg har vært på: ManUtd-City 4-3 September 2009.

Beste minne: Kampen ovenfor da Owen goalet på overtid, glede!

Værste minne: Da vi ble slått ut av AC Milan i CL semien for noen år tilbake pågrunn av en Chelsea spiss på lån.

Dette er bra med dagens spillerstall: Egentlig alt vil jeg si, fin mix mellom gamle og unge, samt at vi er sterke i alle ledd.

Dette mener jeg bør bedres i dagens spillerstall: Vi trenger en playmaker som kan ta over Scholes (Håper på Anderson eller Bèbè kan ta stafettpinnen)

Lenke til kommentar

Mitt favorittlag er: Liverpool

Grunnen til at jeg holder med dette laget: Fikk en CD med YNWA av min fetter da jeg var ca 3-4 år, den spiltes hardt i Disc-manen. Da jeg fant ut at dette var sangen til Liverpool, begynte jeg å like dem. Det hjalp også godt

Jeg ble supporter i år: Etter mine definisjoner er man ikke supporter før man ser alt av kamper og virkelig følger med, så da må jeg nok si ca 2003-4.

Kamper jeg har vært på: Lyn-Liverpool i fjor og Liverpool-Arsenal nå i helga.

Beste minne: Istanbul 2005.

Værste minne: Alle uavgjortkampene som gjorde at ligagullet røyk i 08/09.

Dette er bra med dagens spillerstall: Reina, Johnson, Cole, Gerrard og Torres er alle av ypperste klasse.

Dette mener jeg bør bedres i dagens spillerstall: Trengs en god makker/backup til Torres.

Lenke til kommentar

Mitt favorittlag er: Liverpool FC

Grunnen til at jeg holder med dette laget: Har mer eller mindre alltid gjort det, da jeg var liten begynte alle å heie på Man Utd, pappa var liverpoolsupporter så det bare ble sånn.

Jeg ble supporter i år: Tipper rundt 1995 (født i 1991), har fulgt med og sett kamper siden det, men har vel tatt seg enda mer opp de siste årene.

Kamper jeg har vært på: Hjemmemøtet med PSV i CL (08/09) samt en del pre-season kamper i Norge.

Beste minne: Istanbul i 2005, samt 4-1 seieren mot Man Utd på OT.

Værste minne: Diverse tap mot United + tap i andre store oppgjør.

Dette er bra med dagens spillerstall: Spillere som i form holder verdensklasse i flere posisjoner. Førsteelveren kan matche nesten hvem som helst.

Dette mener jeg bør bedres i dagens spillerstall: Litt dårlig bredde, litt usikkerhet rundt et par posisjoner.

Lenke til kommentar

Mitt favorittlag er: Liverpool FC

Grunnen til at jeg holder med dette laget: Har alltid gjort det. Jeg kommer fra et lite sted med en sportsbutikk. Der hadde de 1 Arsenal drakt, den var veldig fin. Jeg konfronterte en kammerat, det ble Liverpool. Da gikk jeg i andre klasse eller noe.

Dog var ikke interessen veldig sterk, først de senere år.

Jeg ble supporter i år: Må ha vert rundt 90/91.

Kamper jeg har vært på: Hjemme kamp mot Pompey i 2010, en gledens 4-1 i en helsvart Liverpool tid.

Beste minne: 4-1 mot United og rundspillinga av Real Madrid henger høyt. Også Ons 30.04.08, da ble jeg helrød, eller så rødt. Tolk det som du vil. (vi tapte for Chelsea i semien i CL) (forresten beste kamp ever på pub rent stemningsmessig, sammen med Istanbul kampen)

Værste minne: Tir 14.04.09 vi røk ut etter 4-4 mot Chelsea i kvarten i CL, første kampen var også nedtur til de grader.

Dette er bra med dagens spillerstall: Et knippe spillere som forstår hva laginnsats er. De forstår hva fansen betyr for dem, og hva de betyr for fansen. Måten de jobber sammen på er utrolig. Personene som er samlet er også folk av høy kvalitet. Spillere som Carra, Kuyt, Reina feks, aldri noe tull utenfor banen, aldri bråk osv. Det liker jeg.

Rent kvalitetsmessig er vi i stand til å slå alle på en god dag.

Dette mener jeg bør bedres i dagens spillerstall: Det er bredden, litt høyre kvalitet i alle backup ledd.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Mitt favorittlag er:Arsenal, seff.

Grunnen til at jeg holder med dette laget:Fordi laget spilte underholdende fotball og likte hvordan laget kontra lag i senk. I den tiden, så var det mange som likte lag som Man u og Real Madrid. Jeg ville skille meg ut, og valgte Arsenal som et lag ville heie på. Etter som tiden gikk ble jeg mer og mer hardcore supporter.

Jeg ble supporter i år:Litt usikkker, men jeg tror år 2003.

Kamper jeg har vært på:Arsenal V Sunderland (0-0) 2009

Beste minne:Fa cup seieren over Man u. En kamp vi egentlig burde tapt, hvis det ikke var for Jens Lehmanns glimrende keeper spill :D :

Værste minne:Tapet mot Chelsea i CL og finalen -CL mot Barcelona

Dette er bra med dagens spillerstall: Vi har mange verdensklassespillere over hele banen egentlig, hvertfall i det offensive. M

Dette mener jeg bør bedres i dagens spillerstall:Ny keeper og en rutinert god midstopper

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...