screenman Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg har nå letet og letet, men fortsatt har jeg ikke funnet noen nettbutikker som selger musikken jeg leter etter. Jeg leter etter nettbutikker som har cd-er av bandene From First To Last, Bring Me The Horizon, Escape The Fate og Bullet For My Valentine. Så derfor går jeg nå hit for å spørre. Netbutikken trenger ikke ha cd-er av alle disse bandene, jeg er fornøyd om jeg i det hele tatt får tips til en nettbutikk som har cd-er av et av bandene. Så jeg håper dere kan gi meg tips til nettbutikker som selger cd-er, og en ting som er viktig er at nettbutikkene akspekterer betaling ved faktura eller postoppkrav. Siden da jeg ikke har kredittkort, og bare er 16 år gammel. Jeg har allerde sjekket Platekompaniet.no, og de hadde alle cd-ene jeg letet etter, men selvfølgelig så hadde de ikke betaling ved faktura eller postoppkrav. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Du kan få VISA-kort da cdon.com, play.com, cdwow.com osv har vel noe. Vet ikke hvordan de gjør det med betaling. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Cdon.com har ihvertfall mulighet for fakturabetaling. Men har en viss mistanke om at du må være over 18 år, siden mindreårige ikke kan stifte gjeld. De har ihvertfall et par av bandene du er på jakt etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå