Diskutant Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Hei! Noen som kan hjelpe meg å finne en så billig som mulig pc med godt batteri som er rask? viktigste kriterier er: + rask + batteritid + win. 7 + tåler photoshop cs5 + 3+ Gb ram + god prosessor skal egentlig brukes mest til internett, skole, og bittelitt photoshop. trenger ikke ekstra tastatur, og egentlig ikke mus. Endret 15. august 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Du sier ikke noe om budsjett eller skjerm størrelse, men når det gjelder batteritid, er det få som kan slå Acer Aspire TimelineX 5820TG. Batteritid opptil 11 timer med 9 cellers batteri. Den skulle kunne gjøre stort sett det du sier, med mindre du bruker Photoshop CS5 mye. Da er kanskje en HP Envy 14-1085 bedre som har i7 fire kjerners CPU bedre. Batteri tid er jeg ikke sikker på, men den kommer med et 8 cellers batteri, så den burde da holde en 6 - 8 timer. Endret 17. august 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 skjermen bryr jeg meg lite om. pcen bør helst være til under 7000. bruker ikke cs5 direkte MYE, men litt.. Også adobe lightroom litt. amatør-photoshopper... men den første kunne virke bra.. andre? billigere? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 oink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå