Minni_83 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) noen som vet en bra plass å trene opp pokemonene? Emnetittel endra av moderator. Ein speltittel aleine gir for lite informasjon om trådens innhald.-ttt Endret 15. august 2010 av ttt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Victory Road, eventuelt Pokemon League. Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 det er ikkje noe så heter det victoria road elle det andre påå heartgold så eg kan finne i alle fall Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jo det er det. I så fall har du ikkje kome langt nok og må i så fall trene med ville Pokemon i grass så langt som du er kome. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hvilke level er de pokemonene du har tenkt å trene da? Og hvilke level er de høyeste du har? Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 den høyeste er i 41, men de eg har tenkt å trene opp er i 24,25lvl og eg trenge trene de opp til gymmen i cianwood city har kun treneren der igjen i de byen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 den høyeste er i 41, men de eg har tenkt å trene opp er i 24,25lvl og eg trenge trene de opp til gymmen i cianwood city har kun treneren der igjen i de byen. Gå i graset rundt byen, sloss mot trenere du møter. Lenke til kommentar
Stineprog Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Bruk hodet, hvis du trener opp en vannpokemon; tren i huler osv. Jeg pleier å angripe alle pokemonene jeg møter på veien til gymmene og da har man egentlig ikke noe stort behov for å trene opp noe ekstra. (Bortsett fra Red, der måtte jeg trene en del) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå