XXXEliteXXX Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg er på utsikt etter nytt Grafikk kort men er usikker om Pc min vil tåle dette jeg har en dell XPS/Dimension XPS Gen 3 med Pentium® 4CPU- 3.40GHz- 3.39GHz -2.00GB RAMog pc er fra 2004 og har et Radeon X800 XT(har bare shader 1.0) og funker fint på Cod 4. Når vi kjøpte denne pc Betalte vi rundt 30000 så den var nå kraftig på den tiden men er usikker på om det er mulig og kjøpte en Grafikk kort som også kan kjøre ARMA 2 som krever Minimal system requirements: Windows XP or Windows Vista Dual Core CPU nVidia Geforce 7800 / ATI Radeon 1800 Så er det mulig og kjøpe et Grafikk kort som er mulig og kjøre Arma 2 men også ikke gjøre at PC min krasjer? Gjøre kom med forslag på forskjellige kort, de beste også vis dette kan passe pc min, Pris er ikke det viktigste. Takk på forhånd Mvh Sindre Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Joda, det finnes muligheter, men da må du først undersøke litt, last ned GPU-Z og finn ut om du har AGP eller PCI express grensesnitt på PC'en din, du må også åpne kabinettet og se om det er plass til et dobbel-slot skjermkort og se hvor mange ampere PSU'en din har på 12v ut ..... Men det aller enkleste ville nok ha vært å oppgradert hele greia, behøver ikke koste så mye for en PC som duger mye bedre enn den du har, men renger med at et ATI 5770 passer deg perfekt. GPU-Z finner du ved å google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå