labtop Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hei Det nye kameraet vårt er et hd kamera. Det jeg filmer blir fantastisk kvalitet når jeg spiller på tven direkte fra kameraet. Men problemet er når jeg skal brenne det ut på dvd. Jeg får ikke god kvalitet uansett hva jeg gjør. Jeg har brukt Final cut pro for å redigere og brenne ut, men resultatet blir ikke bra. Jeg vet jeg må skalere ned kvaliteten men får det ikke til. Har provd utallige ganger på forskjellige måter, men resultatet blir ikke bra. Det jeg lurer på er om pinnacle studio, som jeg har hørt skal være et enklere program, kan gjøre dette for meg automatisk? Altså slik at når jeg velger å brenne ut til dvd så vil pinnacle selv gjøre jobben for meg slik at resultatet blir bra? Noen som hjelpe? Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det kan være fordi kameraet ditt har en oppløsning på 1920x1080 mens DVD har 720x576. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Siden du har Final Cut Pro, regner jeg med du har Compressor og DVD Studio Pro også? Isåfall bruker du bare en av DVD-presetene i Compressor, og legger de inn i et prosjekt i DVD Studio Pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå