Gå til innhold

Skal kjøpe PC høytallere


Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe PC- høytaler til maks 1500 kr. Noe som jeg bare kan koble rett til PCen hadde vært fint, siden da hadde jeg sluppet å kjøpe en forsterker i tillegg.

 

Har hørt om Logitech z-2300. Hvordan er den i forhold til prisen?

Og hvordan er z-2300 når det gjelder film, spill og musikk?

 

Trenger svar litt kjapt! :)

 

 

- Kevin Johansen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leter også etter PC høytalere. Z-2300 ser ut som det åpenbare valget, men jeg lurer litt på om jeg skal gå for ett annet sett av en produsent som er mer hifi rettet. HK Soundsticks eller ett M-Audio Studiophile AV 4 sett.

Hadde det ikke vært for at soundsticks har det grelle dildodesignet..

 

Edit: Ser det er litt lenge siden du postet. Kjøpte du og i så fall, hvilket? er du fornøyd?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

z-2300 skal være det beste anlegge til prisen har jeg hørt overalt og sett det på tester, men viss du vil ha surround anlegg som er suverent til film! Så velg z-5500 som jeg har å er veldig fornøyd:) Men vis du hører mest på musikk å ikke så mye film, så er z-2300 veldig bra valg, fordi du bruker jo bare sterio til musikk:P i z-2300 er det en 8" basser som ikke er dårlig i det heletatt til den prisklassen:P Z-5500 har en 10" litt mere bass, men for deg i den prisklassen ville jeg valgt z-2300:P Tror du kommer til og bli kjempe fornøyd:P Men vær obs vis du velger z-5500 å finner ut at du har litt mere penger, så egner det seg ikke så veldig bra til metall. Siden den bare har en basser og diskant:P Men derrimot til rap, hip hop, hardstyle osv. Er det bare helt suverent:) Tror det gjelder det samma med z-2300:) Mener ikke at det låter dårlig til metal, men det er svakheten:P Slår jo ikke noe hifi anlegg da:P

Men til den latterlige lave prisen får du sykt mye lyd for pengene:) Tror du kommer til å bli veldig fornøyd med det.

 

Unskyld viss det var litt surrete:P

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg leter også etter PC høytalere. Z-2300 ser ut som det åpenbare valget, men jeg lurer litt på om jeg skal gå for ett annet sett av en produsent som er mer hifi rettet. HK Soundsticks eller ett M-Audio Studiophile AV 4 sett.

Hadde det ikke vært for at soundsticks har det grelle dildodesignet..

 

Edit: Ser det er litt lenge siden du postet. Kjøpte du og i så fall, hvilket? er du fornøyd?

 

 

Har ikke kjøpt PC- høytallere ennå frodi jeg ikke har hatt tid, ellers så har jeg glemt det noen ganger, så jeg er fortsatt håpet for forslag, så lenge det ikke koster skjorta. Har ca 2000-3000 som jeg kan bruke på høytallere.

Lenke til kommentar

Techno? :nei:

 

Men fra spøk til alvor. Bassen er det vel lite å utsette på. Overraskende stor kasse og jeg må nesten si meg mer fornøyd med trøkket i den enn bassen i Blue diamond høytalerene jeg har fra før. Skjønt det har nok endel med plassering på dem å gjør.

 

Diskant...tja. det er ikke HIFI høytalere vi snakker om her heller, men helt greie PC høytalere. Verken mer eller mindre. Har hørt på endel akkustiske innspillinger med Within Temptation (totalt ikke Techno) og diskanten har ikke plaget meg. Men så er jeg heller ikke den som spiller høyest heller.

Lenke til kommentar

Techno? :nei:

 

Men fra spøk til alvor. Bassen er det vel lite å utsette på. Overraskende stor kasse og jeg må nesten si meg mer fornøyd med trøkket i den enn bassen i Blue diamond høytalerene jeg har fra før. Skjønt det har nok endel med plassering på dem å gjør.

 

Diskant...tja. det er ikke HIFI høytalere vi snakker om her heller, men helt greie PC høytalere. Verken mer eller mindre. Har hørt på endel akkustiske innspillinger med Within Temptation (totalt ikke Techno) og diskanten har ikke plaget meg. Men så er jeg heller ikke den som spiller høyest heller.

 

 

Vet du om Z-5500 anlegget er bedre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...