xain Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Heij. jeg windows 7 og jeg får melding om at jeg må ta back up. jeg skjønner ikke noe av back up. tidligere hadde fikk jeg melding om back up så trykket jeg på back up og nå ligg den filen (som jeg hadde back up) inni pc'en jeg sletter den så kommer den tilbake selv etter noen dager, og jeg vet heller ikke hvordan jeg skal gjør for å unngå back up'en takk for alle svarene. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Siden du ikke oppgir flere detaljer. - Kjøp minnepenn om filene du skal backuupe ikke er store, - Om filene dine er stor kan du kjøpe harddisk. Dette kan gjøre hverdagen lettere Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Han mener vel at det "lille flagget" nede ved klokken maser om systembackup. Regner med at du enten har Windows 7 Pro eller Win7 Ultimate/Enterprise, for de "maser" om sikkerhetskopi. Men det gjelder hele systemet, og ikke bare noen filer. Så en minnepenn holder ikke her. Jeg pleier bare å ignorere det. For går du inn i Sikkerhetskopier og gjenoppretting i kontrollpanelet, finner du ikke noe sted der du kan slå det av, bare slå det på. Lenke til kommentar
xain Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Han mener vel at det "lille flagget" nede ved klokken maser om systembackup. Regner med at du enten har Windows 7 Pro eller Win7 Ultimate/Enterprise, for de "maser" om sikkerhetskopi. Men det gjelder hele systemet, og ikke bare noen filer. Så en minnepenn holder ikke her. Jeg pleier bare å ignorere det. For går du inn i Sikkerhetskopier og gjenoppretting i kontrollpanelet, finner du ikke noe sted der du kan slå det av, bare slå det på. ja jeg har win 7 ultimate. men takk jeg klart å slå av back up'en, altså den ikke masser mer Lenke til kommentar
vidar_kristensen Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Han mener vel at det "lille flagget" nede ved klokken maser om systembackup. Regner med at du enten har Windows 7 Pro eller Win7 Ultimate/Enterprise, for de "maser" om sikkerhetskopi. Men det gjelder hele systemet, og ikke bare noen filer. Så en minnepenn holder ikke her. Jeg pleier bare å ignorere det. For går du inn i Sikkerhetskopier og gjenoppretting i kontrollpanelet, finner du ikke noe sted der du kan slå det av, bare slå det på. ja jeg har win 7 ultimate. men takk jeg klart å slå av back up'en, altså den ikke masser mer Hvordan gjorde du det? Lenke til kommentar
xain Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Han mener vel at det "lille flagget" nede ved klokken maser om systembackup. Regner med at du enten har Windows 7 Pro eller Win7 Ultimate/Enterprise, for de "maser" om sikkerhetskopi. Men det gjelder hele systemet, og ikke bare noen filer. Så en minnepenn holder ikke her. Jeg pleier bare å ignorere det. For går du inn i Sikkerhetskopier og gjenoppretting i kontrollpanelet, finner du ikke noe sted der du kan slå det av, bare slå det på. ja jeg har win 7 ultimate. men takk jeg klart å slå av back up'en, altså den ikke masser mer Hvordan gjorde du det? trykka nå bare på åpen handlingssenter også sto det slå av eller nå sånt. så slo jeg den av da fikk jeg ikke mer melding om å ta back up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå