alex100 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 hvordan utfører man en volt mod på chipsettet på et Asus A7N8X Deluxe? er dette helt nødvendig, går det an å øke volten på en annen måte? se også denne. takker for alle svar... Lenke til kommentar
formann Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 hvordan utfører man en volt mod på chipsettet på et Asus A7N8X Deluxe?er dette helt nødvendig, går det an å øke volten på en annen måte? se også denne. takker for alle svar... Du kan jo laste ned en av über bios´ene.. de skal tillate endring av VDD. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 hvordan utfører man en volt mod på chipsettet på et Asus A7N8X Deluxe?er dette helt nødvendig, går det an å øke volten på en annen måte? se også denne. takker for alle svar... Du kan jo laste ned en av über bios´ene.. de skal tillate endring av VDD. hvor finner jeg en av disse... Lenke til kommentar
formann Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 hvordan utfører man en volt mod på chipsettet på et Asus A7N8X Deluxe?er dette helt nødvendig, går det an å øke volten på en annen måte? se også denne. takker for alle svar... Du kan jo laste ned en av über bios´ene.. de skal tillate endring av VDD. hvor finner jeg en av disse... Ingen anelse.. prøv google Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 jeg fant uber biosen. 1005 med s-ata. fungerer glimerende viss noen lurer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå