tsxpower Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 har en mercedes 230. og der er det elektrisk opning av takluken. men hvis elektronikken ikke vill virke, er det mulig og stenge takluken manuelt da? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Tviler, wieren går mellom taket på bilen og taktrekket så da må du nok av med taktrekket for å få den igjen. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 I bagasjerommet på venstresiden så er det et deksel du kan fjerne. Der sitter det en hvit plastmutter/skrue, ved å skru denne skal du få lukket takluken. Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 ok. skal se på det. Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 I bagasjerommet på venstresiden så er det et deksel du kan fjerne. Der sitter det en hvit plastmutter/skrue, ved å skru denne skal du få lukket takluken. så ingen deksel i bagasjerommet jeg nei. og ingen plast mutter heller Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Nå glemte jeg å spørre om det var stasjonsvogn eller ikke. Om det er sedan så skal den være under hattehylla på venstre side. Er det stasjonsvogn så skal den være i forkant av reservehjulet. Finner ikke noe bilde av det, men det skal være en hvit sekskantet plastskrue/mutter. Om du har instruksjonsboka tipper jeg det står der. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Litt off topic kanskje, men hvorfor har de plassert en mekanisk metode for å lukke takluka så langt bort i fra selve takluka? Det mest praktiske og driftssikre må da vel være å plassere denne i umiddelbar nærhet av selve mekanismen i seg selv? Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Motoren til takluka sitter i bagasjerommet. Det går så et wiretrekk under taktrekket til takluka. Litt umoderne, da de fleste nyere biler har alt dette i taklukerammen, men jeg tipper dette har noe med størrelse på elektromotoren å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå