kingkop Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg lurte på om jeg trenger å installere diverse codec selv om min media pc kom "ferdig montert" fra komplett? Jeg kan se filmer i media spillern, eneste er at lyden kommer litt før bilde..og det er litt irriterende. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Vist du bruker vlc trenger ikke du å innstalere codecs. Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Vist du bruker vlc trenger ikke du å innstalere codecs. Så det er vanlig med HTPC å bruke vlc? Kom over en guide her med masse skriverier om codec og synes det er merkelig å bruke så mye arbeid på dette dersom vlc tar alt. Enkleste er best, synes jeg :-) Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Du trenger ikke codecs til XBMC, dette er vel et bedre alternativ enn VLC. Den støtter også browing i mapper (som du spurte om i en annen post), eller media bibliotek med søkefunksjoner. Den er gratis så det er bare å testa Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jepp, XBMC er det ultimate spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå