Buddis Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Se på den filmen her.. åssen kan jeg få dette på min HTC Desire...? MVH Buddis Endret 16. august 2010 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Last ned LauncherPro fra Android Market... /Espen Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Holder ikke det. For å få dette grensesnittet med dialer osv, så må du roote telefonen og legge inn et stock Anroid 2.2 rom. Du finner flere på xda-developers. Har selv dette på min og det er en fryd å bli kvitt alt Sense-skrapet. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Sant, men dialer og meldingsapplikasjonen til Sense er jo faktisk (etter min personlige mening) bedre en stock android... Derfor mener jeg at man får både i pose og sekk ved å gå for offisiell froyo med launcherpro på desire... Og kanskje bytte ut låseskjermen med widgetlocker (betalapp) /Espen Lenke til kommentar
Buddis Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Jeg er ganske så grønn,, så jeg bare spør. Hva vil det si å roote telefonen:? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå