Pirka Skrevet 21. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg vil kjøppe en bærbar pc ( første i mitt liv ). Har ganske gode peiling på de stasjonære men ikke bærbare PC`er. Om det er mulig å opgradere procesor og graffikkort. :o Hva slags skjermer er best ? XGA, SXGA ? Hvordan er det med harddisk ytelsen på de små hdd med 4200rpm? Hvor lenge holder en god batteri og hvor lenge standart bateri ? Hvis noen kan svsre meg på det så er jeg KJEMPE takknemlig !!! Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2003 om det er mulig å oppgradere skermkort eller ikke kommer an på om det er integrert eller ikke. Hvis det ikke er det, så er det enkelt... sxga igr bedre oppløsning en xga. Personlig så er jeg jeg glad i uxga som er større enn sxga igjen... Jo større jo bedre..? Da har man iaf valget... Har en disk på 5400 rpm selv. Diskene begynner jo faktisk å bli den største flaskehalsen i ytelsen på laptopper, men det er vel ingen krise såvidt jeg har forstått det. Gå gjerne for raskere hvis det ikke koster skjorta... Batteri varierer fra mrke til merke. Spørsmålet er heller "hvor langt fra en stikkkontakt er jeg vanligvis når jeg bruker den bærbare?" Personlig sitter jeg med en zepto med drøye to timer kapasitet, noe som er heller labert, men jeg trenger ikke kapasiteten siden det finnes stikkontakter nær sagt overalt hvor jeg sitter... (sorry for alle skrivefeil. Nettopp kommet hjem fra fuktig bytur... Lenge leve SAS-hotellet... Tøffeste pissoarer i verden!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå