ÆddaBædda Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Hei:) Lurer bare på hvor ca. Lang tid det tar å kjøre Trondheim-storlin med scooter(50cc)? Har alltid ønsket ã kjøre til storlin på scooter, av en eller annen rar grunn (x Scootern min går I ca.65 km/h på en flat å fin vei:) Noen som har gjort dette før Meg? Og hvordan vil tollen reagere når jeg kommer susende med 2 Brett cola å red bull bak på scootern? Endret 15. august 2010 av DickieBoy Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Et colabrett kan de ikke si noe på. Spørs vel heller om mopedlappen din er gyldig i Sverige. Det tror jeg faktisk ikke... Lenke til kommentar
hilfiger Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Et colabrett kan de ikke si noe på. Spørs vel heller om mopedlappen din er gyldig i Sverige. Det tror jeg faktisk ikke... stemmer det. mopedlappen har nasjonale koder som sier at den kun er gyldig i norge.. Lenke til kommentar
ÆddaBædda Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Men bare en liten svipptur kan vell ikke skade? Men vis jeg blir stoppet av tollen, risikerer jeg en kraftig bot da? Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Men bare en liten svipptur kan vell ikke skade? Men vis jeg blir stoppet av tollen, risikerer jeg en kraftig bot da? Du risikerer sikkert ikke noe på norsk side, siden lovbruddet skjer i Sverige. Bøtenivået i der borte kjenner jeg ikke til. Sikkert ikke helt ulikt Norge. Lenke til kommentar
ÆddaBædda Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Da kjører vi på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå