korehoret Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hei Jeg har valgt økonomistyring, rettslære og breddeidrett.. Hvordan er disse faga? Er det vanskelig å få gode karakteter? Er breddeidrett som vanlig gym? Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Ikke mange som har noe å kom med her nei... Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg har Rettslære. Det er etter min mening helt motbydelig. Kjedelig og lite variasjon. I tillegg til det har jeg dødskjedelige lærere, så det hjelper ikke mye . Hade jeg vært deg vill jeg bytta ut Rettslære med noe annet. Breddeiderett eller sosioligi f.eks. Kanskje dere har IT. Men det er bare meg da Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Jeg har Rettslære. Det er etter min mening helt motbydelig. Kjedelig og lite variasjon. I tillegg til det har jeg dødskjedelige lærere, så det hjelper ikke mye . Hade jeg vært deg vill jeg bytta ut Rettslære med noe annet. Breddeiderett eller sosioligi f.eks. Kanskje dere har IT. Men det er bare meg da Syns og rettslære er drittkjedelig, men alle andre klasser er så godt som fulle så det kan bli vanskelig å få bytte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå