vemundrn Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Har hatt en Nokia N97 mini siden april, og når jeg var på ferie i Spania forrige uke hadde jeg den i bukselomma når jeg skulle ut og bade. Jeg merket at jeg hadde den i lomma akkurat før den gikk under, den fikk litt vann på seg, men ikke så mye at det burde kalles vannskade. Men altså, etter den episoden har kameralyset lyst rødt omtrent hele tiden og jeg har prøvd å finne det ut overalt, uten å finne svar. Er det noen som har opplevd det samme, vet hvorfor det lyser, og hva man skal gjøre med det? Reparasjon? Tusen takk for svar Endret 16. august 2010 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Siden det startet etter at den var i nærheten av vann så er det vel ganske åpenbart at den tok skade av det, selv om det høres utrolig merkelig ut =P Jeg ville hørt i butikken du kjøpte den/ Nokia-support. Endret 15. august 2010 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det skal utrolig lite saltvann til for å få sånne virkninger på elektronikk, så jeg tipper det er det som har skylden, dessverre. Lenke til kommentar
vemundrn Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Men det rare er at telefonen funker helt fint, foreløpig.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Har vel bare kommet litt salt/rust på banene som styrer den LED'en, slik at den alltid står på. Lenke til kommentar
jwa Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hadde samme problem med datteren min sin N82, til slutt la vi den bort en stund (3 uker) da var lyset borte. Lenke til kommentar
vemundrn Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Har vel bare kommet litt salt/rust på banene som styrer den LED'en, slik at den alltid står på. får håpe det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå