Alpakasso Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Min bror holder på med å utvikle oppfølgeren til den første "achtung, die kurve!"-klonen, Zatacka X. For de som ikke har spilt spillet: Det likner det mye på det klassiske markspillet man får til gamle mobiltelefoner, bare at det er støtte for multiplayer, hvor målet er å få motstanderne til å treffe deg. Endringer i typografien reflekterer hvordan man styrer marklinknende figurer som ikke kan brytes. Konstruktiv kritikk ønskes. (Svart-hvitt versjon av logoen er lagt til som vedlegg.) Endret 15. august 2010 av Pingas Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Imponerende aktivitet i denne delen av forumet. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Andreutkast basert på diverse kritikk: Lenke til kommentar
EnNorskDesigner Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hei, hva med og prøve og sette skriften forran X'en? Synes det er fint, men det er noe med at de to objektene dytter hverandre litt fra hverandre. Dette har kanskje noe å gjøre med at de "veier" ca like mye i designet ditt (de er dekker omtrent like store arealer). Derfor ville jeg prøvd enten og samle eller gjøre noe spennende med størrelsene i forhold til hverandre. Lenke til kommentar
EnNorskDesigner Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hei, hva med og prøve og sette skriften forran X'en? Synes det er fint, men det er noe med at de to objektene dytter hverandre litt fra hverandre. Dette har kanskje noe å gjøre med at de "veier" ca like mye i designet ditt (de dekker omtrent like store arealer). Derfor ville jeg prøvd enten og samle eller gjøre noe spennende med størrelsene i forhold til hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå