newman221 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Hei. Jeg trenger en lenger antennekabel til min GET HD PVR dekoder. Den kommer standard med ca 1 meters kabel, med vanlig RCA i den ene enden, og en f-connector i den andre (antar jeg. Den skrus ihvertfall fast i dekoderen) Jeg må ha en kabel som er litt lenger, ca 4-4,5 meter lang. Og jeg sliter med å finne en som er ferdig terminert. Bør bevare mest mulig av signalkvaliteten, så det er dumt med utallige overganger og annet tull. Noen som har en god link til en kabel jeg kan kjøpe? MÅ være trippelskjermet, men det er ikke dumt hvis prisen er hyggelig Endret 15. august 2010 av newman221 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Ingen som har noen forslag til hvor jeg kan kjøpe antennekabel tilpasset GET sin f-connector i den ene enden og vanlig antennekontakt i den andre..? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Er det seriøst INGEN som har vært borti GET og antennekabel? Har alle antenneuttak rett under tv'n? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Heh, kan nesten virke sånn ja. Jeg hadde behov for lengere kabel, så jeg løste det bare ved å legge til en vanlig antennekabel i ene enden. Fungerer helt fint det. Signalet er jo uansett digitalt, så det kommer enten frem eller ikke I mitt tilfelle: FREM! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 En slik ordner dine problemer lettest: http://www.dustinhome.no/productdetails.aspx?prodid=5010107570&s=c&intcmp=con_sel Ellers kan du terminere på en F- kontakt: http://www.lydogbilde.no/slik-monterer-du-en-f-kontakt.302153-45899.html Enkelt og greit det også. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg kjøpte 10 vanlig kabel m på clasern, sammen med en billig f-terminering og et galvanisk skille. Ligger i en snurr under sofaen og jeg merker ikke noen problemer. Nå har jeg bare NRK i HD da, så kan ikke garantere noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå