tepe2 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Tanken har slått meg i det siste. Starte for meg selv, ved siden av annen jobb. Kanskje med utleie av verktøy o.l. (kan være alt mulig: Hiltimaskiner, tepperens, gulvslipemaskin, vannsuger, byggtørk/kondenstørker, kompressor, kappsag, vedklyver, høytrykksspyler, lensepumpe) Og kanskje investere i varebil så jeg kan bringe/hente mot tillegg i pris. Ta små transportoppdrag, eventuelt andre oppdrag innimellom, samt leie ut bilen. Men er litt redd for at det ikke skal være liv laga. Kan starte i det små, og investere mer etter hvert, men er redd løpende utgifter blir for tøffe. Uavhengig av selskapsform (enk.m.foretak eller NUF) så vil det bli en del utgifter. Føler meg ikke kapabel til å gjøre regnskapsbiten selv for eksempel. Er bare på ide/tenke-fasen. Kommer kanskje ikke engang til planleggingsfasen. Noen som har tenkt i lignende baner? Tips og råd? Er også interessert i tips om hvilke forum/steder jeg kan søke litt info. Både med tanke på det å starte eget, men også finne ut hvordan gå til anskaffelse av utleieprodukter. F.eks. starte med et lite budsjett på rundt 40-80.000,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå