medlem-208700 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hvordan finner jeg ut hvor mye penger jeg har på kontoen min på mobilen? Har en HTC HD2 LEO med chess abenomang. Sender jeg melding/ringer? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Er ikke greia med abonnement at du ikke har en bestemt sum på kortet, men du bruker så mye du vil, og betaler deretter? Lenke til kommentar
medlem-208700 Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Eks: Jeg fyller opp 200kr så bruker jeg de pengene som jeg vill handle på marketplace, sms, rining osv. Tror jeg kan sende melding/ringe et nummer for å vite penge beløpet som er igjen på kontoen. Men jeg husker ikke nummeret Når kontoen blir tom kan jeg fylle opp med nye 200kr eks. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Skjønner ikke helt hva du mener her, men hvis du har Chess kontantkort kan du taste *150# og ringeknappen for å sjekke saldoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå