SmoothCriminal Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Sitter på mac.d og nettopp stapt i meg 10 burgere. alt går fint jeg koser meg og når jeg stikker ser jeg noen jenter fra den gamle klassen ( ett par av dem hadde jeg likt)jeg snur meg ser og går og når jeg snur meg så går jeg rett frem i en stygg glass dør, tryne først. Jentene bare ser merkeligt på meg og jeg spurta til bussen og tenkte FML (Lolle nå da)... Skal saksøke mac. Donalds da 2 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Sitter på mac.d og nettopp stapt i meg 10 burgere. alt går fint jeg koser meg og når jeg stikker ser jeg noen jenter fra den gamle klassen ( ett par av dem hadde jeg likt)jeg snur meg ser og går og når jeg snur meg så går jeg rett frem i en stygg glass dør, tryne først. Jentene bare ser merkeligt på meg og jeg spurta til bussen og tenkte FML (Lolle nå da)... Skal saksøke mac. Donalds da Du skal saksøke MacDonalds fordi du var uoppmerksom og gikk på en glassdør? Vi bor ikke i USA altså, den saken er hennalgt før den sendes inn. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Du skal saksøke MacDonalds fordi du var uoppmerksom og gikk på en glassdør? Vi bor ikke i USA altså, den saken er hennalgt før den sendes inn. Tror ikke det var helt seriøst Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Da jeg stod og gravde nedi en handlevogn jeg trodde var vår, men det var en gretten kjerring som hoppet frem og skulle banke meg.. Det var riktignok i USA... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå