tt22 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Har brukt nesten hele dagen i dag for å lage den. Jeg bruker asp. Hva synes dere ? http://www.templatemonster.no/links.asp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hei Det var en enormt pen logo/meny Og det var jo ikke en dum ide å lage en "rating" system keep up the good work Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 Takk Kan nok ikke ta full kreditt for menyen. Oppfordrer de som vil til å legge inn sin side Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hehe! Noe av det tøffeste jeg har sett på lenge.. :smile: Kanskje litt VEL sterke farger? Blir nesten litt for mye av det gode, liksom... Særlig de rosa knappene. Animasjonen i den tingen øverst til høyre kunne kanskje vært noe lengre. Det blir liksom "Deja vu" hvert andre sekund, på en måte. Ellers noe av det beste jeg har sett her på forumet. Lenke til kommentar
Spira Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 særdeles stilig. men jeg ble bombadert av en popupreklame da jeg gikk ut igjen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Som sagt, råfet meny/logo. men.. jeg fikk en popup når jeg lukket vinduet :x En så flott side bør ikke nedverdiges med en pop-exit Edit: sjekket siden igjen og nå var det ingen pop-exit :-? wtf Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 Det var en pop-exit der ja, men jeg fjernet den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 er det barre meg eller er siden nede nå? Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 Har siden på www.servetheworld.no Synes de har et bra tilbud men webserverene er nede ganske ofte. Noen flere som vil legge inn siden sin på http://www.templatemonster.no/links.asp ? Skulle gjerne fått testet om koden min for å veksle sider funker men må da ha flere enn 10 sider Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 jeg har lagt til min side nå... ratingen min er 6.75 nå (4 stemmer) Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hmmm. <<staili>> Kan du lære meg og lage sånn der? Lenke til kommentar
lobster Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Takk Kan nok ikke ta full kreditt for menyen. Oppfordrer de som vil til å legge inn sin side Hvor har du fått ideen fra da? har du en URL med "orginalen" på? Utrolig kuule farger. Drit digg side ;( Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Hvis du ser på fremsiden skjønner du det Jeg kan nok ikke så mye flash fra før men syntes dette ihvertfall er en bra måte å lære det på. Du lærer mest av de som er best Ta f.eks en kikk på noen av de sidene jeg la inn. Blumonk, Topp Flashsite, Gerina di Marco Klarer du å lage noe sånt begynner du å bli god Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Til alle dere som syns at han er særdeles flink osv... han har jo ikke designet websiden da! Ser dere ikke den store site2you banneren der...? Hint hint!! Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Designet har jeg lastet ned ja, men jeg har ikke brukt Site2You Det var først og fremst rankingsiden jeg ønsket kommentarer på og at folk legger inn websider, sine egne eller andre som er spesielt bra Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Bruker du Ultradev / Dreamweaver MX til asp sidene eller har du programmert de for hånd? Tilbake til ranking systemet, jeg syns kanskje det skulle ha vært et lite mellomrom mellom rullelisten med karakterene og "Stem" knappen. Jeg hadde også lagd enten en alert box eller en vanlig HTML side hvor det står noe sånt som "Din stemme er registrert" eller noe annet piss...og ja en ting til: i stedet for å ha en vanlig knapp så hadde jeg kanskje lagd en gif knapp som matcher resten av siden... Det var mine tips! Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Hei Bruker MX men må gjøre en del for hånd i tillegg. Takker for tips. Gif til submit-knapp er snart klar, men jobber akkurat nå med å lage et 100% link-exchangesystem. Burde være klart i løpet av dagen. Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Pffiiuuu Gå til http://www.templatemonster.no/links.asp Over listen med linker kan du registrere siden din på linkexchange. For hvert klikk som kommer fra din side vil du få et klikk tilbake , altså 1:1 forhold. Oversikt over klikk finner du på en egen side. Den siden som har mest kreditt til gode vil være øverst på listen. Skal forbedre en del med tanke på antall linker og farger på tabell men orker ikke mer i dag. Linkexchangen burde derimot fungere greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå