Sk!ppy Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Hei, Jeg utvikler en side jeg helst vil si så lite som mulig om, men kan si litt: Det er en "tur" side, man skal ha mulighet til å merke av steder på et kart (google maps) avhengig av hvor turen går, og hvor du er. Jeg vil kunne regne ut antall km i vei. Jeg lurer også på hva som er mest optimalt med tanke på lagring av disse data, så jeg også får hentet de ut i riktig rekkefølge? For google maps bruker vel kordinater, mens jeg vil kunne vise by (Altså skrive navn på land og by, utifra kordinater). Lurer også på hvordan jeg i det heletatt skal få inn google maps på siden min, jeg har fått tak i en API key, men der sa det stopp. ( Selvfølgelig har jeg googlet ) Endret 14. august 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
K-E Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 http://code.google.com/intl/no-NO/apis/maps/index.html Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Ja, det er greit. Vil du kanskje hjelpe meg? Det er denne (JSON) som er aktuell for meg. Problemet er at jeg forstår ikke hvordan jeg skal få det til. ( Får ikke vist kartet ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå