Ferchie Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Har laget en mappe med bilder osm jeg har lagret på c: disken. Det som er rart er at når jeg overførte bidlene fra telefonen min inn i disse mappene så jeg at det var et hengelåsikon på den aktuelle mappen, men når jeg skal lete den fram ligger den ikke der jeg laget den. Om jeg skal leagre flere bilder finner windows mappen. Hvordan kan jeg få tilgang til denne utenom når jeg lagrer bilder? Lenke til kommentar
Ordinary Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Du kan prøve å søke opp mappen eller noen av filene (som bringer deg til mappen) ved hjelp av å trykke Start -> Søk(til høyre, nederst på startmenyen -> Fyr løs. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 har gjort det, men den finner ikke mappen. Har windows 7 op. system. Altså, mappen ligger der om jeg skal lagre noe i den, men når jeg skal lete den frem finner jeg den ikke. Tror det har noe med siden den ligger i programfiler på c: disk. Gammel vane å lagre alt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå