Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rød klump stikkende ut av tannkjøttet rett under tannen kjeven.

Trollfjes

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en rød klump i kjeven rett under en tann som stikker mye mer ut, som en boble, enn ellers, og den er rød i forhold til det andre som er rosa. Den har aldri gjort vondt eller plaget meg. Dog jeg reagerte litt på den nå og lurte på hva dette er for noe.

Har hatt den der en god stund nå, vet dog ikke hvor lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan stemme veldig godt, fikk en albue i ansiktet i går og startet å blø veldig fra den klumpen, når jeg kjenner på den derimot så ser jeg at jeg flytter på tannkjøttet til tannen over, selve blemma og ingenting rundt. Skal få en titt på dette i nærmeste fremtid.

Er det slik at man kan bestille time hos legen én dag på forhånd? Eller må man vente en god stund når man bestiller? Jeg vet bare at man kan få det på dagen man ringer om man vil ha direkte.

Lenke til kommentar

Var hos tannlegen. Viser seg å være en utvekst, at huden har mutert pga. snusbruk, så hadde veksthormonet mangedoblet celledelingen der slik at det ble en liten rød klump - så vidt jeg forstod tannlegen. Hun sa at det bare er å klippe den bort, så jeg skal til spesialtannlege for å klippe den bort, i og med at det bare er tannkjøtt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...