Dux ducis Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Studenthybelen jeg har flyttet inn på nå har latterlige dørlåser inn til rommene (link nederst i posten). En 10-åring med en saks kan dirke de opp (jeg minnes barneskolen min hvor det krydde av slike låser). Mens jeg tar opp dette med husleier vil jeg sikre rommet litt bedre. Finnes det noe man kan gjøre med disse standardlåsene for å gjøre dem sikrere? http://www.aye-aye.no/images/st215.JPG Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ringe lås-selskap og bytte lås elns? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Jeg tenkte noe litt billigere.. Du kan visst sette inn en mini-lås inni den gamle? Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Ja, det finnes slike låser man kan ha inni nøkkelhullet. Skal se om jeg finner en link. EDIT: Jeg fant. Lenke Du må bare finne den som passer din lås. Lykke til! Innstikklås heter det visst... Endret 15. august 2010 av Blodsbaronen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå