Cbeng Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg er en gutt på 13 (snart 14) år som synes at jeg er ganske god på å synge, + at alle andre sier jeg burde ta iniativ til og bli artist. Hvis dere lurer på vilken type stemme , slik som justin bieber vil mange si Hvordan jør man for og bli oppdaget ? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Legge ut covere på youtube. Prøve å delta i et eller annet lokalt arrangement. Bli med i et band. Send demoer til plateselskaper. Evnt bare legg det rett ut på iTunes, Spotify osv selv med TuneCore. 1 Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Legge ut covere på youtube. Prøve å delta i et eller annet lokalt arrangement. Bli med i et band. Send demoer til plateselskaper. Evnt bare legg det rett ut på iTunes, Spotify osv selv med TuneCore. hva er tunecore ?, kan hvem som helst bare sette in sanger på itunes ? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 http://www.tunecore.com/ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Meld deg på alt som er av Norske Talenter og alt det der. Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 har lagt ut en video: http://www.youtube.com/watch?v=q1uwOBHHbUQ Er forkjølt og syk o.s.v mye og skylde på viss dere ikke skulle like det bare flir ! :O Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Ingen grunn til fliring, det høyrtes bra ut. Einaste som er minuset er litt på uttalen, og i byrjinga av videoen bommar du litt. Men det høyres ut som du har masse potensiale! Det som kan var greit er å prøva å få nokre timar med ein musikklærar eller noko slikt, og så må du og huska å synga ut. Prøv å stå medan du syng og så kraftigt du kan. Ellers er det bare å følga dei andre sine tips for å promotera deg sjølv. Endret 15. august 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Ingen grunn til fliring, det høyrtes bra ut. Einaste som er minuset er litt på uttalen, og i byrjinga av videoen bommar du litt. Men det høyres ut som du har masse potensiale! Det som kan var greit er å prøva å få nokre timar med ein musikklærar eller noko slikt, og så må du og huska å synga ut. Prøv å stå medan du syng og så kraftigt du kan. Ellers er det bare å følga dei andre sine tips for å promotera deg sjølv. har ingen mulighet for og gå til musikklærer, trenger man det da ? TUSEN TAKK FORRESTEN !!!! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Tja, du synger jo langt i fra perfekt, så kunne jo vert en ide å utvikle seg litt. Skal du blir stor og berømt må du nok gjøre bedre en i youtube videoen, selv om du dog sikkert er flink nok til å synge på skoleavslutningen el. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Må mere til for og bli stjerne ja. Du har bra stemme, men den er langt ifra perfekt. Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 vet det , man kan jo ikke få bedre stemme så ,var jo bare en test Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 før du kan nå noen steder som artist må du gjennom stemmeskiftet da ta godt vare på stemmen din spesielt i stemmeskiftet, hadde en ganske god stemme før jeg raserte stemmebåndene ved å være mye forkjølt og rope mye. og sørg for å øve selv om stemmen er helt utav kurs til tider 1 Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Hadde det vært en ide og melde seg på ukm eller hadde jeg bare flauet meg ut ?? i mikrofon for jeg helt fucka stemme, hvorfor og hva kan man gjøre med det ? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Tror ikke du er på ukm nevå enda desverre :=) Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 men hvorfor for man så fucked up stemme på opptak og mic ? 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 men hvorfor for man så fucked up stemme på opptak og mic ? Man gjør ikke det, men du hører ikke seg selv skikkelig pga div. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 før du kan nå noen steder som artist må du gjennom stemmeskiftet da ta godt vare på stemmen din spesielt i stemmeskiftet, hadde en ganske god stemme før jeg raserte stemmebåndene ved å være mye forkjølt og rope mye. og sørg for å øve selv om stemmen er helt utav kurs til tider Sure? Justin Bieber med Baby har 288.192.497 visninger i skrivende stund på youtube, og han har ikke vært igjennom stemmeskiftet. 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Stå oppreist og syng mye høyere. Prøv og bruke magen, tenk at du strammer magemusklene. kjenner du at det spenner seg i halsen under de høye tonene? prøv og fjern alle spenninger i kroppen slik at du blir avslappet i muskulaturen. Anbefaler deg å finne lærer, du er ung og du får så mye igjen for å bruke disse årene på å lære deg å synge. Stå på Edit: Er langt ifra noen sanger selv, men har gått videregående musikk hvor jeg hatt sang 1år, mye kor og generelt timer om hvordan man blir bedre sanger. Endret 16. august 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå