Larsenio Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Tittel spiller på litt for mange grunneiere tror molta er mer verdt enn det gull er og har panikk for "tjuvplukking" :!: Mulig jeg poster litt for mye nå for tiden, men føler for å få dette kritisert. Jeg lurer bl.a på om folk flest opplever at det utbrente området på molta forstyrrer mye? Og om bruken og effekten av vidåpen blender på dette objektivet faller i smak? Lurer i tillegg på om "streken" som skrås over bildet bidrar noe eller forstyrrer? Exif: 1/4000 sek lukker (mitt kameras korteste lukker faktisk ) f/1.7 50mm fastopptikk ISO 125 Edit; litt mer info Endret 14. august 2010 av Larsenio Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 vel, det er en multe. like spennende som alle de andre tusen blomsterbildene på forumet her. 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg liker effekten av vidåpent her. Skarpt og med fine detaljer multen, eller molta.. Fin sirkulær bokeh. Streken verken plager meg, eller gir noe ekstra. De ubrente partiene gir litt mixed feelings, men alt i alt synes jeg det ser bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå