Mr. A Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Rockstar og Frank's kan du legge til. Frank's solgte dem iverfall på en coop butikk, husker ikke hvilken. Gidder ikke legge til drikker som ikke finnes lenger, unless? Mr. A: Ikke finnes lengere ? Det gjør de jo det. Kjøpte Rockstart her om dagen, og Frank's for et par uker siden. Lenke til kommentar
elohssa Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Rockstar og Frank's kan du legge til. Frank's solgte dem iverfall på en coop butikk, husker ikke hvilken. Gidder ikke legge til drikker som ikke finnes lenger, unless? Mr. A: Ikke finnes lengere ? Det gjør de jo det. Kjøpte Rockstart her om dagen, og Frank's for et par uker siden. no effing way, har ikke noe i oslo. that makes me a saaaad paaanda (beaaaaar?) Endret 18. august 2010 av elohssa Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Hvor får man mad crock light da? I hvert fall på Helgø Matsenter og andre medlemmer av Norgesgruppen (Kiwi, Meny, SPAR osv), men alle butikker som selger den vanlige Mad Croc bør kunne ta den inn. Der jeg jobber ligger det fem forskjellige versjoner av Mad Croc i varedatabasen: Mad Croc 0,5L Mad Croc 0,25L Mad Croc 0,25L x 6 Mad Croc Light 0,5L Mad Croc Light 0,25L Endret 18. august 2010 av Totenkopf Lenke til kommentar
elohssa Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 oslo suger Hvor får man mad crock light da? I hvert fall på Helgø Matsenter og andre medlemmer av Norgesgruppen (Kiwi, Meny, SPAR osv), men alle butikker som selger den vanlige Mad Croc bør kunne ta den inn. Der jeg jobber ligger det fem forskjellige versjoner av Mad Croc i varedatabasen: Mad Croc 0,5L Mad Croc 0,25L Mad Croc 0,25L x 6 Mad Croc Light 0,5L Mad Croc Light 0,25L hvor fikk du rockstaren da? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Rockstar fant jeg på en essostasjon og en narvesen. Fant den også på en hobbybutikk merkelig nok, men de har alt mulig av gadgets også så kanskje derfor. Lenke til kommentar
elohssa Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Rockstar fant jeg på en essostasjon og en narvesen. Fant den også på en hobbybutikk merkelig nok, men de har alt mulig av gadgets også så kanskje derfor. strange Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 torino lamborghini - 7/11 Lenke til kommentar
elohssa Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 torino lamborghini - 7/11 sant Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg for min del synes Pure Rush - Berry apple slår omtrent slle energidrikker på smak Lenke til kommentar
elohssa Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Jeg for min del synes Pure Rush - Berry apple slår omtrent slle energidrikker på smak ja, ekstremt god Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg sammler faktisk på energidrikker og har nå 335 forskjellige fra 18 land!!! Har en haug fra Norge også som ikke er på listen, men gidder ikke å skrive dem opp fordi det ser ut som at dette er et forlatt emne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå