TanteEdgar Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hei. Nå fikk jeg i ferien tak i et nytt trommesett for 299,- hos GameStop. Det var montert sammen og stod i butikken og jeg fikk det bare med sånn som det stod, uten noen manualer eller emballasjer. Jeg lurer bare på hva de to inn/utgangene bak trommene er til (bortsett fra den lilla som er til pedalene). Den ene står det MIDI IN på. Den andre er en 3,5mm plugg som det ikke står noe på. Og når jeg trykker på PS-knappen så begymmer lysene å blinke, regner med det betyr at den søker etter Playstationen, men hvis jeg trykker en gang til så blinker lysene dobbelt så fort. Er det en annen modus til et eller annet? Takker for hjelp Kan forresten nevne at denne: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=350280928961&ssPageName=ADME:L:CORT:US:1123 er en helt annen klasse enn den originale drittpedalen. Bruker nå 2 stk og de er helt kanon. Så har jeg gitt litt hjelp også Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Midi-porten kan brukast for å kople til eit digitalt trommesett eller kople settet til PC med USB. Den svarte minijackporten trur eg ikkje har noko funksjon. Blinkinga trur eg berre er søking. Så vidt eg veit finnes det ikkje fleire moduser. Endret 14. august 2010 av Zeph Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Jeg har klart å koble det mot pc med å putte den medfølgende senderen i pcen, men fikk forsinkelser i lyden på trommene. Det samme gjelder opptaks-studioet på Guitar Hero. Noen som vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Lurer fremdeles på hva den svarte pluggen bakpå trommene er De må jo være til noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå