Gå til innhold

Hvor mye er min Alienware m15x verdt?

Anbefalte innlegg

Hei

Har tenkt til å selge min Alienware m15x, hvor mye tror dere jeg kan få for den på finn.no o.l.?

Specs er:

Display: 15.4" WideUXGA 1920 x 1200 LCD (1200p)

System Lighting: Alienware® AlienFX® System Lighting - Red

Operating System: Genuine Windows® Vista Home Premium - English

Graphics Processor : 512MB NVidia® GeForce™ Go 8800M GTX

Processor: Intel® Core™ 2 Duo T9300 2.5GHz (6MB Cache 800MHz FSB)

Memory: 4GB Dual Channel DDR2 SO-DIMM at 667MHz - 2 x 2048MB

Turbo Cache Memory: Intel Turbo Cache Memory 1GB – Accelerate Data Transfer Speed

System Drive: Single Drive Configuration - 200GB 7200 RPM with Free Fall Protection

CD/DVD/RW: 8x Dual Layer Writer (DVD±RW, CD-RW)

Sound Hardware: Intel® High-Definition Audio (24-bit, 192Khz) with surround sound

Keypad: Alienware® Exclusively Designed Non-Illuminated Keyboard - English

Wireless Network Card: Internal Intel® Wireless 4965 a/b/g/Draft-N Mini-Card

Kjøpte den i Mai 08 for 22K og den kommer med Vista Home Premium x86

Takk

-seNes

Endret av seNes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, nå skal jeg ikke skuffe deg alt for mye, men. En stasjonær som er et år gammel kan du ta av ca 50% av prisen.

En laptop på nærmere 3 år derimot. Jeg ville gitt max 4k for den der, og da pusher jeg det. Det alikevel kanskje være noen som vil ha den siden det er "alienware"

Det mest imponerende er helt klart skjermen på laptoppen, men selve innholdet er ganske utdatert, og helt sikkert ganske slitt mtp at det er en laptop.

Nå kommer jo ikke PCen din med garantien som gikk ut for 2 år siden, så det kan du kanskje ta vekk :p

Lenke til kommentar

Tja, nå skal jeg ikke skuffe deg alt for mye, men. En stasjonær som er et år gammel kan du ta av ca 50% av prisen.

En laptop på nærmere 3 år derimot. Jeg ville gitt max 4k for den der, og da pusher jeg det. Det alikevel kanskje være noen som vil ha den siden det er "alienware"

Det mest imponerende er helt klart skjermen på laptoppen, men selve innholdet er ganske utdatert, og helt sikkert ganske slitt mtp at det er en laptop.

Nå kommer jo ikke PCen din med garantien som gikk ut for 2 år siden, så det kan du kanskje ta vekk :p

Hadde ikke forvente så utrolig mye heller, ville bare se hva dere syntes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...