Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Er det noe galt i å bli litt lei seg når idole sitt er dø egentlig? Nei selvfølgelig ikke. Men når personer sier han er en Pedo, og dagen etter skriver R.I.P på veggen sin så er det idiotisk å dumt. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Har irritert meg over det samme. En rundt min alder døde for noen år siden. Hadde aldri noe personlig forhold til han men husker godt hvordan mobbet, banket og rett og slett var jævlig mot mange. Da han brått døde var alt glemt og han ble som TS sier, husket som en helgen av hele nærmiljøet. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Er det noe galt i å bli litt lei seg når idole sitt er dø egentlig? Nei selvfølgelig ikke. Men når personer sier han er en Pedo, og dagen etter skriver R.I.P på veggen sin så er det idiotisk å dumt. Ja er enig i det var selv ganske stor fan av musikken til Michael jackson og det blir litt fucka at plutslig så begynner all "haters" å grine om hvor mye han betydde for de osv. Men når en person dør så prøver man gjerne å huske det gode fra denne personen. Men det med michael jackson var bare irriterende ble liksom sånn at du måtte påpeke at du var fan før han døde. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Har irritert meg over det samme. En rundt min alder døde for noen år siden. Hadde aldri noe personlig forhold til han men husker godt hvordan mobbet, banket og rett og slett var jævlig mot mange. Da han brått døde var alt glemt og han ble som TS sier, husket som en helgen av hele nærmiljøet. Enda värre: En som ble mobbet, utstengt og ligenende tok selvmord. Så skriver de som mobbet og plaget han slike ting. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 jente i klassen før, når michael jackson levde: sa ikke et ord om han og hørte ikke på musiken hans Død: Ho forguda han og gikk rundt i tskjorter med bilde av han på å greier Lenke til kommentar
ThreePinkApples Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Regner med at alle har et idol, favoritt artist, gitarist eller lignende. Da har du "møtt" en som ikke har. Synes jo det finnes mange flinke folk i verden, men ingen som er noen favoritt eller idol eller no. (Visst du ikke regner med at Intel er min favoritt produsent av prosessorer ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå