d0ppler Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Madammen og jeg har bitt i det sure eplet og innsett at vi må ha en bil nummer 2 for å få barnahagekabalen til å gå opp i hverdagene. Så siden hovedbilen (Volvo V50 2.4l - 2007-mod) er utstyrt med alskens barneseter og lignende, trenger vi kun en liten bil i tillegg. Så hvis noen av dere har noen anbefalinger på en bil på finn.no som utfyller disse kriteriene, så hadde jeg satt stor pris på dette. - Makspris 50K - Liten (Polo/Yaris/Peugeot 206/Focus/Ka..) - Driftsikker - Billig i drift Bilen skal brukes primært som bybil (Oslo omegn). Om bilen er lagd i Korea eller Tyskland er knekkende likegyldig. EDIT : Jeg har sett litt på denne her: Volkswagen Polo Open Air 1999, 168000 km., kr. 39.767, -. Er dette et greit kjøp? Endret 14. august 2010 av d0ppler Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Polo'en kan sikkert være et greit kjøp, men vær på utkikk etter rust! VW hadde ikke spesielt god rustbeskyttelse på sine biler i denne perioden. Ellers kan VW over 150 000 km generelt ikke kalles spesielt driftsikkert. Jeg ville gått for Toyota. Kjedelige biler, men de går (nesten) aldri i stykker... Hva med denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23806630 Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 takk for tips! Kjedelig bil er vel stikkordet her. Det er det jeg er ute etter, så kanskje den Toyotaen ikke er så dum nei. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Det ble en Toyota Aygo Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Det ble en Toyota Aygo Slett ikke ett dumt valg i følge dine kriterier dette! Spennende er den overhodet ikke, men driftsikkerhet og billig i drift er vel stikkordet her tror jeg Om disse er utsatt for rust vet jeg dog lite om Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Jepp. Jeg økte budsjettet litt, og fant en som så OK ut for 85.000. 2005-modell med klima og litt ekstra stæsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå