Torader Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Er det noen av dere som har prøvd FlexiVISA-kortet på noen av de norske nettbutikkene (data)? Eventuelt fysiske butikker. Utløser det 4% cashback eller er de ikke definert som elektronikk? Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg har ikke prøvd noen flere butikker, men det fungerer i alle fall på Dustin. Bare husk at det er en del begrensninger med maksbeløp pr. måned og år så det er ikke akkurat noe å bli rik av! (Snarere tvert i mot) Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Valgte dagligvare da det var mulig, men nå har de tatt bort den muligheten/kategorien. 2000 i året er ikke noe å bli rik av nei, men det er bedre enn 0 som de fleste andre kort gir. Jeg betaler alltid ved forfall så det koster meg ingen verdens ting å ha og bruke kortet. Med andre ord 2000 NOK rett i lomma vært år. Endret 16. august 2010 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå