hojo Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hei! Som tittelen sier så er jeg ute etter en nye klokke.... Jeg er ute etter en klokke som jeg kan bruke både til trening og til hverdags. Funksjoner og spesifikasjoner som ønskes: - Digital klokke - Stoppeklokke med mulighet for å lagre mellomtider - Kompass/barometer - Pent og nøytralt design - muligheter for pc tilkobling - vekt bør ikke overstige 70g Har sett på Garmin, Polar og Sunnto men blir ikke helt klok;) Noen som vet om andre merker? Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Så hvorfor poster du det på mat og drikke delen av forumet? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Casio har jo noen modeller med barometer og kompass, husker jeg fikk en casio digital klokke med kompass og høydemåler av fadern når jeg var liten. Endret 14. august 2010 av xaco Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg har hatt en Suunto X-lander i ca 1år nå. De lager noen gode klokker, men jeg syns ikke det barometer/kompass/altimeter opplegget funker så bra. Ellers er det en kul klokke. Tror min neste klokke blir Garmin. Lenke til kommentar
hojo Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Så hvorfor poster du det på mat og drikke delen av forumet? En bommert der ja! Kan ikke begripe hvordan den har havnet her.... Er det en moderator som kan flytte den til "sport og trening"? Lenke til kommentar
hojo Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Jeg har hatt en Suunto X-lander i ca 1år nå. De lager noen gode klokker, men jeg syns ikke det barometer/kompass/altimeter opplegget funker så bra. Ellers er det en kul klokke. Tror min neste klokke blir Garmin. Takk for svar. Dette var egentlig en veldig stilig klokke. Hvilken av detre modellene er det du har da? Hvordan er stoppeklokke funksjonen? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Du kan jo bare trykke på "Rapporter"-knappen under det første innlegget for å spørre en moderator om å flytte den. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Så hvorfor poster du det på mat og drikke delen av forumet? En ordentlig god klokke er også spiselig. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg har hatt en Suunto X-lander i ca 1år nå. De lager noen gode klokker, men jeg syns ikke det barometer/kompass/altimeter opplegget funker så bra. Ellers er det en kul klokke. Tror min neste klokke blir Garmin. Takk for svar. Dette var egentlig en veldig stilig klokke. Hvilken av detre modellene er det du har da? Hvordan er stoppeklokke funksjonen? Det er denne jeg har. Stoppeklokken er helt standard, tror også du har sånn rundetid funksjon på den. Hvis du vil ha en digital klokke, hadde jeg satset på en Casio G-shock. Mange lekre klokker i den serien der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå