rolvs Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Proffe nettverkstestere er jo dyre derfor er jeg på jakt etter en billig en som kan teste nettverkskabel. Det blir solgt masse billige nettverkstestere på QXL, f.eks denne: Nettverkstester Er dette noe å satse på eller er det bare noe importert billig skrap? Har dere noen andre å anbefale som ikke koster alt for mye? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) RJ45 RJ11 2-in-1 Network and Phone Cable Tester - Dealextreme Dette ser ut til å vere same testaren, til rundt 40 kroner (frakt er gratis). Annonseteksten på QXL tyder i alle tilfelle på at dette òg vert bestilt via ei eller anna kinasjappe som Dealextreme, så du kan velje om du vil kjøpe importert billig skrap til overpris på QXL, eller bestille det direkte. Eg har denne, gjer det ein forventar av den, og den virkar. RJ45-kontaktane kan vere litt tronge (eg må lirke og dra litt for å få kabelen ut igjen), men det ser ikkje ut til å ha nokon effekt på kabelen. Endret 14. august 2010 av enixitan Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Selv en til under 4$ fungerer helt fint: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26065 Man får sjekket at alle er terminert og koblet i samme rekkefølge i begge ender. Har flere slike rimelige og alle har fungert fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå