๖ۣۜBØΣП Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Hey, hey, hey... Jeg kan snakke og skrive både nynorsk og bokmål, takk. Jeg bare... Hadde lyst til å skrive bokmål akkurat nå. Eventuelt: Hey, hey, hey... Eg kan snakke og skrive både nynorsk og bokmål, takk. Eg berre... Hadde lyst til å skrive bokmål akkurat no. Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du O h n o ! Y o u f o u n d t h e s p o i l e r ! L u c k y y o u ! N o w y o u k n o w 1 + 1 = 2 Endret 17. august 2010 av ๖ۣۜBØΣП Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hey, hey, hey... Jeg kan snakke og skrive både nynorsk og bokmål, takk. Jeg bare... Hadde lyst til å skrive bokmål akkurat nå. Eventuelt: Hey, hey, hey... Eg kan snakke og skrive både nynorsk og bokmål, takk. Eg berre... Hadde lyst til å skrive bokmål akkurat no. Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du Det va litt av en spoiler du O h n o ! Y o u f o u n d t h e s p o i l e r ! L u c k y y o u ! N o w y o u k n o w 1 + 1 = 2 lol Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Bra arbeid Nice "lakkbås" Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Takk for det! Man skulle vel ikke tro det, men av og til er det faktisk kjekt med en garasje full av isopor. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Ny update: Dremelen er kommet! Endret 23. august 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Såg et vindu som va ganske fett, men likevel relativt enkelt å lage (kan forklare på skulen gjere eg d her forstår du ingenting ) Eller so kan du gå for et sant Endret 23. august 2010 av ๖ۣۜBØΣП Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Haha, LITT vel pimp etter min smak. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Meh, det var visst ikke så lett å få tak i adapter likevel. Jeg må jo så klart ha en overgang med spenningsregulator som leverer minst 1,15 A, altså ca 140W. Det eneste jeg kunne finne her jeg bor var en på 45W, altså alt for lite. Jeg har googlet det litt, men det ser ikke ut til å være noen veldig etterspurt vare i Norge. Jeg lurer rett og slett på om det billigste og enkleste vil være å rett og slett skaffe meg en dremel med norsk kontakt, men det er selvsagt dumt, da det vil koste litt til sammen... Vi får se hva jeg gjør etter hvert... Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Meh, det var visst ikke så lett å få tak i adapter likevel. Jeg må jo så klart ha en overgang med spenningsregulator som leverer minst 1,15 A, altså ca 140W. Det eneste jeg kunne finne her jeg bor var en på 45W, altså alt for lite. Jeg har googlet det litt, men det ser ikke ut til å være noen veldig etterspurt vare i Norge. Jeg lurer rett og slett på om det billigste og enkleste vil være å rett og slett skaffe meg en dremel med norsk kontakt, men det er selvsagt dumt, da det vil koste litt til sammen... Vi får se hva jeg gjør etter hvert... Ekje sikker, men eg meina eg har sett en der du kan stille utgåande A og W... Men den kosta en del :/ Men det kan jo hende du kan levere den tilbake, via angrerett elns... Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Du... tok meg den friheita og komme på noken heilt pointlesse nam(e)sa (ja, de e en norwagisme i følge gamlelæraren vår) Homeless Dusty Yard Persistent Skunk Restless Barbershop Blue Logbook Steady Foot Running Railroad Solid Waterbird Dreaded Appropriate Firecracker Old Pineapple Anaconda Global Severe Anaconda Stormy Fierce Waterbird Lone Lantern Rare Hurricane Solid Emerald Vital Digital Peasant Screaming Cloud Scattered Moose Stormy Dinosaur Gold Creek Solid Test Permanent Cloud Indigo Black Postal Modern Autopsy Temporary Hook Warehouse Stormy Pointless Proton Serious Door Modern Mustard Cheerful Laser Coffin Orange Crossbow Aggressive Minimum Coffin Outstanding Notorious Needless Heart Cheerful Lobster Anaconda Pure Heavy Butter Endret 25. august 2010 av ๖ۣۜBØΣП 1 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 OMG! Det var liksom ikke måte på heller, det. Skal se over dem. Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Hvis ikke det er for sent så mener jeg at det hadde vært kulest uten avrunnede kanter på vinduet da det passer bedre til formen på kabinettet. Mener å ha sett det før og likte det godt. Edit: Leif Endret 30. august 2010 av Oysteinkn Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 For sent er det ikke, nei. Utstyret er fortsatt ikke i boks, og hvordan det hele skal se ut er ennå på tenkestadiet. Og takk for tipset, jeg har også selv tenkt at det kanskje blir litt for avrundet, og at firkantet med eventuelt noe i et av hjørnene ville sett bedre ut. Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Et anna argument for at du ikkje skal ha avrunda kantar, kan vere at det blir vanskelegare å lage. Og viss kantane ikkje blir bra så ser det faktisk verre ut enn alt anna Samma det, eg veit du greie det om du vil Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Det blir nok ikke direkte vanskelige med avrundede kanter, men det vil sikkert ta litt mer tid. Tror uansett jeg venter med å bestemme det til bestillingen kommer. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Da var pakke fra NetShop ankommet postkontoret! Den inneholder en god del røde katoder, viftestyring, optisk drev, en haug kabler etc... Får se om jeg henter den i dag eller i morgen. Bilder kommer uansett når ting er pakket opp. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Hehey, jeg vet det. Det er veldig lenge siden det har skjedd noe her nå, men bare vent - det kommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå