Gjest Jakob Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hei. Er en gutt på 17 år som har litt vondt i brystet om jeg presser litt. Er et lite område som jeg blir litt ubehagelig/får vondt i om jeg presser, ca. midt på brystet, omtrent der hvor man skal ta brystkompresjoner ved hjerte-lunge-redning, og lurer på hva dette er. Tror jeg har hatt det i en lengre periode, bare at jeg ikke har lagt spesielt merke til det og undersøkt akkurat hvor det er. Er dette noe jeg burde sjekke opp? Kan si at jeg har begynt å trene litt enkel styrke i noen måneder, men jeg har hatt det før og så jeg tviler på at det er treningen som har gjort det. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Røyker du ? Burde ta deg en tur til legen for sikkerhets skyld, men tviler på at det er noe farlig. Kan hende det bare er en øm muskell i forhold til at du akkurat har begynt å trene styrke, eller at du anstrenger deg mye i hverdagen. Har akkurat samme smertene i brystet, legen sa det var stress relatert siden musklene mine strammer seg hele tide pga stress. Lenke til kommentar
Gjest Jakob Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Røyker du ? Burde ta deg en tur til legen for sikkerhets skyld, men tviler på at det er noe farlig. Kan hende det bare er en øm muskell i forhold til at du akkurat har begynt å trene styrke, eller at du anstrenger deg mye i hverdagen. Har akkurat samme smertene i brystet, legen sa det var stress relatert siden musklene mine strammer seg hele tide pga stress. Røyker ikke nei. Får vel ta meg en tur til legen. Har spurt tidligere om dette en annen plass (kunne sende inn helserelaterte spørsmål) og der sa de at det ikke var noe å bry seg om, at det trolig var normalt med tanke på at jeg ikke er ferdig "utvokst" enda, så tenkte det kunne være bra med å høre flere steder. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ja kan jo faktisk hende det er vokse smerter eller noe også, men uansett burde du ta deg en tur til legen just in chase. Er vel 99% sikker på at det ikke er noe farlig, med mindre du har hatt andre symptomer en kun vondt. Men jeg har ingen lege erfaring eller praksis, snakker kun av almen viten, og jeg vet selv jeg heller ville reist til legen en å ta 100% trust i meg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå