Gå til innhold

Ny gaming mus under 400kr

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er ute etter en nye gaming mus. Jeg er ikke noen hardcore gamer så jeg har intet spessielt ønske om spesialknapper osv. Jeg er ute etter en mus som ser stilig ut, sitter godt i handen, er kablet og koster mindre en 400kr.

Jeg har sett litt på Razer Deathadder og ACE of Sweden Edge 3200. Har dere forslag til andre muser? Eller har dere noen mening om hvem av de jeg skal kjøpe?  

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.x7.cn/en/product.asp?id=34 clas olson finner du herligheten

Den så bare stygg ut...

Ace Edge er helt utrolig! Les testen på hardware.no og bli overbevist  :D

Har lest tester av begge to på utallige plasser, men jeg heller mer og mer mot Razer sin mus. Grunnen er at den er mye enklere og penere. For jeg fant ut at jeg spiller ikke så mye at jeg trenger vekter osv.

Lenke til kommentar

OBS: Programvaren til Ace Edge 3200 fungerer særdeles dårlig i Windows 7, og Ace gidder ikke en gang besvare epostforespørsler. I grunnen ikke så rart, siden det virker som programvaren fulgte med på kjøpet av musen. Ellers er den veldig bra, men jeg tror muligens jeg kommer til å skifte den ut, jeg savner funksjonsknappene fra min pensjonerte MX510. SteelSeries Ikari Lazer skal visstnok være kjempebra.

NB: Ace Edge 3200, Cyber Snipa Silencer og Ozone Smog er alle omtrent samme mus. Ace Edge har keramikkføtter og "bedre" overflate, Smog er glatt og glansaktig i plasten, Edge er litt mer gummiaktig. Programvaren virker også rimelig lik, hvis man ser vekk fra kosmetiske forskjeller. Jeg får ikke Ace Edge opp og går i de Cyber Snipa/Ozone-programvaren, dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...