Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slutt med dama, er jeg en drittsekk nå?

Gjest blizzled

Anbefalte innlegg

Gjest blizzled

Da ble det nettopp slutt med dama, ekstremt overraskende!

Men yes.. Dagen etter møtte jeg en vennine for å snakke om det. Trengte jo råd for å komme over hun, og det endte opp med litt roting, og jeg fikk kjent på ny fitte etter å kun ha rørt samme i lang, lang tid. I dag skal jeg møte enda en vennine på byen. En vennine som har vært keen på meg i lang tid, men som har kjæreste nå. Godt mulig det vil skje noe igjen.

Spørsmålet er da om dette er ekstremt dårlig gjort av meg, eller om det er akseptert siden jeg er i en fase hvor jeg skal komme over ei jente?? Snakker om både det som har skjedd og det som kanskje vil skje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som en klassiker dette. Først seg selv, så seg selv og så den neste om det gagner en selv. He? Tenker du ikke på følelsene din tidligere kjære må føle når du slenger rundt med hennes venninner? Eller var det dine? Folk har nå forskjellige måter å "kommer over" noe på, men dette høres ut som en heller dårlig en. Dessuten om du skal møte en som "har vært keen på deg i lang tid", bør du vitterlig holde fingrene fra fatet om hun allerede har skaffet seg en kjæreste.

[ærlig]

Drittsekk? Kanskje. Tulling? Absolutt.

[/ærlig]

Bedre kan man ikke si det, et pluss på deg!

Lenke til kommentar

Du er ikke drittsekk fordi du "rører i ny fitte" etter at det ble slutt med den gamle. Men finn deg for helvete din egen, uten å rote borti andres. Hvordan ville du føle det om dama di hadde hatt seg med en kompis, kun for å trøste ham etter et brudd?

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Slapp av nå.. Det skjedde ingenting, men hun ville veldig gjerne at jeg skulle bli med hun hjem, men vi skulle ta det en annen gang.. Sa jo til henne at "du har jo kjæreste", når hun ville jeg skulle bli med henne, men hun sa "nja.. jeg vet ikke, han blir så sur for alt, han ble sur fordi jeg dro ut på byen idag".

Så da ligger vel forholdet på grensen til slutt virker det som.

Uansett, koslig med kritikk fra andre selv om ikke alt er så positivt. Takker for det.

Alt handler om at jeg må begynne "gamet" igjen, og etter en tur på byen nå innser jeg at jeg fortsatt kan spillet. Det er faen meg alt for lett å få fitte, trenger ikke si mer enn "*hjembyen min*" når jeg hilser på folk, før alle vil ha deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette varierer jo veldig mye på hvordan forholdet til eksen er var. Men ut ifra personlig erfaring så kan jeg anbefale å gjøre det du har lyst til akkurat nå. Bare å høvle over så mange du gidder egentlig. Hvis du virkelig er ferdig med hun så er det vel irrelevant om hun syns du er drittsekk eller ikke(?).

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...