ignoreme Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Hei Siden jeg har null mote sans så må jeg nesten spørre her, hva skal jeg ha på meg? Valget står mellom de to bildene som er lagt ved her, aner ikke hvilken stil jeg skal kjøre. Vi skal først på lukket fest med mat, drikke og karakoe greier før vi drar på byen ved midnatt. Så, valget her er: Dressbukse, belte, hvite sko og grå skjorte: (Beklager dårlig bilder men er aleine så ekke så lett) .JPG] Eller: Blå skjorte fra Jack and jones med hvite sko og sort dressbukse/grå bukse/hip shorts .JPG] Setter virkelig pris på all hjelp! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Øverste om det står mellom en av dem. Anbefaler deg forresten til å bruke sorte sko i stedet for hvite. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 14. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Takk for svar, det jeg syntes selv:9 Finner ingen kule bukser som passer til den blå skjorta der... hmm, har kun sorte dress-sko om det er det som passer best til. Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Støtter Vowels med det øverste antrekket. Bruk sorte sko ja, og jeg ville tatt av smykket du bruker (dogtags?) om du ikke absolutt vil gå med det da. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Er dette noe som skjer i dag? Første skjorta er alt for stor, så med tanke på passform ville jeg brukt den nederste skjorta. Det kommer selvsagt an på hvor dere skal, men jeg ville muligens tatt noen fine, mørke jeans som sitter godt og pensko sammen med den blå skjorta. Hvis du ikke har slike jeans kan du bare bruke penbuksa. Jeg ville satt passform over formalitet hvis det ikke er dresskode dit dere skal. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 14. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Jeg drar om en time, så det skjer i dag ja:) Faen altså, utrolig usikker på valget her... HAr ikke så store utvaglet av jeans da jeg bare eier penbukser, så enten er de grå eller bå de jeansa.... Skjorta er forøvrig ikke så stor som det ser ut til, har skjorter i alle farger da: Blå, sorte, grå, hvite, hvite med rød striper og sikkert fler om jeg sjekker. Har blesere og slikt også... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 I mine øyne var det nederste SÅ mye bedre en det øverste. Ser fint ut, men ikke overdrevent. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Sleng på en blazer, da ser man ikke at skjorta er litt for stor Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 14. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) hmm... dette var i det minste komfortabelt: Hva syntes dere? .JPG] Edit: Blazer, penbukse og den skjorta blir litt for stivt, så bra ut men.,., Endret 14. august 2010 av Mreinha Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Hvordan blir det med skjorte, jeans og blazer da? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 14. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 .JPG] Slik...? Hmm, 20 min til jeg drar, må bestemme meg nå.. Hjelp? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Jeg synes det så ganske bra ut. Kanskje den blå skjorta passer bedre til. Sleng opp et bilde med den, blazer og bukse hvis du gidder! Hvis det er en penskjorte i blå, ikke den ovenfor, selvsagt. Endret 14. august 2010 av thrice Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 14. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Takk for hjelp:) Slang opp to bilder jeg, hva ble best? .JPG] .JPG] Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Ville tatt det med penklærne. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 14. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Det helt første bildet? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Ikke de to siste. Kortbukser hører ikke hjemme noe sted, så de kan du droppe. Beste var grå skjorte under blazeren, den rutete er ikke en dresskjorte, men en hverdagsskjorte (fordi den har lommer, og det har du ikke under dress) Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 14. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Så grå skjorte med blazer og jeans eller penbukse? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Hvis det er mellom jeansene på det 3. siste bildet og de sorte penbuksene ville jeg valgt jeansene. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 14. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Da ble det jeans... Æsj, liker ikke sånt her. Pleier bare å kjøre en kul t-shirt og penbukser/jeans på fest jeg, funker alltid. Men det var fyfy og ikke fint nok i dag.... Takker for all hjelp:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå