Gå til innhold

HJELP! Hva skal jeg ha på meg på pers fest?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Siden jeg har null mote sans så må jeg nesten spørre her, hva skal jeg ha på meg? Valget står mellom de to bildene som er lagt ved her, aner ikke hvilken stil jeg skal kjøre.

 

Vi skal først på lukket fest med mat, drikke og karakoe greier før vi drar på byen ved midnatt.

 

Så, valget her er: Dressbukse, belte, hvite sko og grå skjorte:

(Beklager dårlig bilder men er aleine så ekke så lett)

.JPG]

 

Eller: Blå skjorte fra Jack and jones med hvite sko og sort dressbukse/grå bukse/hip shorts

 

.JPG]

 

Setter virkelig pris på all hjelp! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette noe som skjer i dag?

Første skjorta er alt for stor, så med tanke på passform ville jeg brukt den nederste skjorta. Det kommer selvsagt an på hvor dere skal, men jeg ville muligens tatt noen fine, mørke jeans som sitter godt og pensko sammen med den blå skjorta. Hvis du ikke har slike jeans kan du bare bruke penbuksa.

Jeg ville satt passform over formalitet hvis det ikke er dresskode dit dere skal.

Lenke til kommentar

Jeg drar om en time, så det skjer i dag ja:)

 

Faen altså, utrolig usikker på valget her... HAr ikke så store utvaglet av jeans da jeg bare eier penbukser, så enten er de grå eller bå de jeansa....

 

Skjorta er forøvrig ikke så stor som det ser ut til, har skjorter i alle farger da: Blå, sorte, grå, hvite, hvite med rød striper og sikkert fler om jeg sjekker.

 

Har blesere og slikt også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...