eivi91 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hei! Har satt opp en D-Link DWL-G710 i hjemmenettverket, for å få sterkere signal over hele huset. Etter en litt knotete oppsettingsfase, virket det. Men på laptopen mister jeg forbindelsen etter 10-20 minutter, og så får jeg forbindelsen tilbake etter en stund igjen. Har søkt litt rundt, og noen sier at den ikke fungerer med WPA/WPA2 sikring, men det fungerer helt fint nå som jeg har satt den opp med WPA, bortsett fra det faktum at jeg mister forbindelsen da. Noen formeninger? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Har et lignende problem, men ikke nøyaktig det samme. Så jeg slenger meg på her Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Siden dette er en repeater, regner jeg med at du har ett annet trådløst aksesspunkt i huset? Hvis det er tilfellet bør du sjekke hvilke kanaler disse kjører på. Hvis den kjører på samme kanal, vil dette kræsje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå