pronin Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Bare hold deg unna IBM. Helt enig med zorm, IBM-disker er helt elendige. Jeg har hatt tre IBM-disker på rad som crasha. Har hørt om flere andre som har hatt problemer med de også. Fujitsu is the way to go! <- For alle über-nerder der ute som må rakke ned på alt folk sier; det er en fleip. Lenke til kommentar
KongJudas Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Pc`en under senga? Får den tilstrekkelig med kjøling blandt hybelkaninene? Det er ikke varme som har knekt diskene dine da? Lenke til kommentar
Calm Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Siden du ikke ønsker å kjøpe disker fra WD, ville jeg vel anbefale deg å kjøpe Seagate som de fleste andre her gjør! Har i likhet med veldig mange andre dårlig erfaring med IBM, og ville derfor holde meg langt borte fra IBM/Hitachi når det kommer til HDD's... Har selv 3 nyere disker fra WD, samt to eldre fra Seagate og er strålende fornøyd med begge produsenter - men jeg kan godt skjønne at dine dårlige erfaringer med WD gjør at du ikke kjøper deres disker... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Til dere som "rakker ned" på IBM: De nye diskene til IBM (180GXP) er like gode som diskene til andre produsenter. Hvis du finner returprosent ser dere den ikke er noe høyere enn andre produsenters returprosent. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg har selv en Seagate Barracuda 7200.7 ST3160023AS 160Gb 7200rpm 8Mb SATA som jeg er strålende fornøyd med. Har også en IBM 60GB som jeg ikke er fornøyd med i hele tatt. My advice: Buy Seagate Lenke til kommentar
dp Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 min nye ibm gxp 180 , 120gb disk fungerer yppelig... veldig bra ytelse også. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Til dere som disser IBM, lest testen på Storagereview av 180GXP? ---> Test. With the Deskstar 180GXP IBM succeeds in combining the best attributes of the Western Digital Caviar WD2000JB and the Seagate Barracuda ATA V. The 180GXP rivals the WD2000JB's performance while mimicking the acoustic floor of the 'Cuda V. Those in the high-end ATA drive market who can overlook the WD's 20 extra GB of storage and slight performance advantage when it comes to high-end desktop usages (photo editing, sound/video editing) need look no further than the Deskstar 180GXP. Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg har seagate og har aldri problemer med den <<(Y)>> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå