Christoffer.L Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Oppdaterte 3gs'n min igår. Etter update så ble signalet mitt sykt ustabilt! Har alltid hatt fullt signal hjemme uansett, men nå har jeg max 3 bars noen som har samme problem etter update? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Min 3GS ble ogsp slik, men etter første IOS4 oppdateringen, men den er også jailbreaket og en del modifisert, så kan ha noe med det og gjøre også. Dekningen er værtfall elendig ... Men, siden jeg også har en iPhone4, så bryr det meg ikke nok til og forsøke gjøre noe med det Lenke til kommentar
Christoffer.L Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Ikke jailbreaket min, så er vell bare å vente til neste update å se om det retter seg Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Dekningen er nok ikke blitt noe dårligere, Apple har bare bestemt seg for å endre på hvordan de viser dekningen, altså forholdet mellom signalstyrke og antall streker. Så lenge du ikke mister dekning har du ingenting å bekymre deg for. iPhone'n vil i så fall komme opp med en melding om at du har "mistet nettverksforbindelse". Lenke til kommentar
Christoffer.L Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Okay takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå